"גלובס" משיק ערוץ תוכן באתר שיתוף הווידיאו FLIX מבית תפוז

מדובר בערוץ מיוחד שיוקדש לתכנים המשודרים ב"גלובס T.V" בנושאי כלכלה, פיננסים, שוק ההון, נדל"ן, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, היי-טק, תקשורת ועוד

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק ערוץ תוכן באתר שיתוף הווידיאו FLIX מבית תפוז. מדובר בערוץ מיוחד שיוקדש לתכנים המשודרים ב"גלובס T.V" בנושאי כלכלה, פיננסיים, שוק ההון, נדל"ן, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, היי-טק, תקשורת ועוד.

בזאת מצטרף "גלובס" לעשרות ערוצים קיימים באתר FLIX, כגון הערוץ של המפלגות הגדולות וערוץ תאקט, כמו גם ערוצים חדשים שנפתחו לאחרונה באתר, וביניהם ערוץ לימודים עם מט"ח, ערוצים של המועמדים לראשות הממשלה, ערוץ דובר צה"ל, ערוץ צימרים של WEEKEND, ערוץ של ביה"ס בצלאל ועוד.

דן חן, מנכ"ל תפוז, מסר: "FLIX הוא אתר הווידיאו הגדול בישראל ומשמש פלטפורמה למגוון תכנים של יצרני תוכן שונים. אנו שמחים שגם "גלובס" בחר להעלות ערוץ כלכלי ב- FLIX להצגת תכני הוידיאו שלו. הערוץ ב-FLIX יאפשר ל"גלובס" להשיג עוד חשיפה לתכני הווידיאו של האתר ובסופו של דבר לייצר עוד טראפיק, שיגיע דרך ערוץ הווידיאו שלו ב- FLIX".

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, הוסיף: "שיתוף פעולה זה ממשיך את התפיסה האסטרטגית של "גלובס", כגוף תוכן כלכלי עסקי, המפיץ את תכניו ומעמיק את חדירת המותג "גלובס", לקהל יעד רלוונטי. "גלובס" ימשיך במגמת ההתרחבות שלו, בשלל הפלטפורמות השונות, בבעלותו ובמסגרת שיתופי פעולה כדוגמת זו, תוך מיצוי מלוא הערכים של תכניו".