טלטלה בבלוגספירה הטכנולוגית: מייסד TechCrunch פורש לאחר שקיבל איומים על חייו

מייקל ארינגטון מבקש "לקבל פרספקטיבה על החיים שלו ועל משלח היד שבו בחר" ; "נאלצתי לשכור אנשים שיגנו עליי, על משפחתי ועל עובדיי; הדבר הכי נכון עבורי הוא לשכב על חוף הים ולהתרחק מה-iPhone והלפטופ שלי"

טלטלה בבלוגספירה הטכנולוגית - מייסד הבלוג הפופולרי TechCrunch, מייקל ארינגטון, הודיע כי הוא פורש מהבלוג באופן זמני, על מנת לקבל פרספקטיבה על החיים שלו ועל משלח היד שבו בחר לפני כמה שנים. זאת לאחר שחווה, לדבריו, השפלות ואף איומים על חייו.

נקודת המשבר הגיעה אתמול: "עזבתי את כנס ה-DLD במינכן שבגרמניה, ומישהו התקרב אלי וירק במכוון בפני", הוא כותב בפוסט שהעלה הבוקר. "לפני שהבנתי בכלל מה קורה הוא נעלם בקהל. אנשים מסביבי נעצו בי עיניים, ואז הסירו מבטם והמשיכו לשוחח ביניהם". לדבריו, "בעבר כבר תפסו אותי, דחפו ואף התעללו בי באירועים, אבל מעולם לא ירקו עלי. כאן אני משרטט את הקו שאסור לחצות".

ארינגטון, שמורגל לכך שיזמים צעירים מציפים את תיבת המייל שלו בבקשות לסיקור המיזם החדש שלהם, ומקיפים אותו באירועי המיניגלינג השונים של התעשייה, לא ציפה לאקט משפיל זה. "אתמול הייתי קצת חולה, לצד הג'טלג, וקצת עייף מ-3 ימים ברצף בהם יזמים הציגו בפני את המוצרים שלהם, מתוך נואשות לקצת סיקור תקשורתי", הוא כותב, ובכך מסביר מדוע ניסה להתחמק מהיזם שהתקרב אליו ורצה לעניין אותו בחברה שלו.

הבלוג שהקים ארינגטון זוכה לפופולריות רבה בקרב יזמים צעירים, שקוראים את הבלוג שלו מדי יום ביומו, ועל שמו נוצר הביטוי: טק-קראנץ' אפקט, אשר מתייחס לגידול בטראפיק של אתר מסויים, לאחר שנכתב עליו פוסט בבלוג. אולם, ארינגטון טוען כי יציר כפיו כבר לא משמח אותו. "איני יכול לומר שהעבודה שלי היא מהנה יותר", הוא כותב. "סטארט-אפים שלא זוכים לסיקור שהם רוצים, ובלוגרים ועיתונאים מתחרים, מאשימים אותנו בדברים מגוחכים".

עוד כותב ארינגטון כי "ככל שהמשכנו לגדול ולהצליח יותר, כך גדלו גם ההאשמות. בכל יום שבו אני מסתכל מצטברות תגובות שליליות רבות בפוסטים שאני מעלה, בטוויטר ובבלוגים אחרים". זו אולי הסיבה שאריגנטון בחר שלא לאפשר להוסיף תגובות בפוסט הנוכחי. "לפני טק-קראנץ', חשבתי שרוב האנשים הם טובים מבסיסם..היום אני חושב אחרת".

לדבריו, בקיץ שעבר אף איימו על חייו ועל חיי משפחתו, באמצעות אי-מיילים ופוסטים, כאשר לבחור שעשה את זה היה רקע פלילי ואף רישיון על אקדח. "נאלצתי לשכור אנשים שיגנו עלי, על משפחתי ועל עובדי החברה", הוא כותב. "החוויה הזו שינתה אותי, והדבר הכי נכון עבורי הוא לשכב על חוף ים, ולהתרחק מה-iPhone והלפטופ שלי".