ויסוצקי ופרטנר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרטנר מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות עם 10.6% זכירות ; ויסוצקי בראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.6% אהדה

הפרסומת של פרטנר באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות. השבוע שודרה הפרסומת רק 8 פעמים ושיעורי הזכירה שלה עומדים על 10.6%. גם מבחינת אהדה, הפרסומת מצליחה ורושמת שיעורי אהדה של 20.8%, מה שמציב את הפרסומת במקום השני בטבלת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לתה ויסוצקי באמצעות יהושע TBWA שומרת על המקום הראשון בטבלת האהובות זה השבוע השני ברציפות. הפרסומת בכיכובו של אלי יצפאן רושמת שיעורי אהדה גבוהים של 22.6%. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 7.4% והם ממקמים את הפרסומת במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של yes, באמצעות מקאן אריקסון, מתמקמת בשבוע הראשון שלה באוויר במקום השלישי בטבלת הפרסומות האהובות ובמקום החמישי בטבלת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה ואהדה העומדים על 3.7% ו-19.0% בהתאמה. מדובר בהישג מרשים יחסית למספר ההופעות המועט של הפרסומת בעת ביצוע הסקר - כ-7 מופעים בלבד.

הפרסומת לטוטו באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.4 מיליון דולר. למרות זאת, היא לא נכנסה לטבלאות. מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מציינת בהקשר זה, כי הסיבה לכך עלולה להיות קשורה בכך שהצופים טרודים בענייני היום יום, שאינם נוגעים לספורט ולכן מרגישים פחות זיקה לנושא.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי חלה עליה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע (239 לעומת 214). אך לעומת זאת, חלה ירידה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-34.3 מיליון דולר (לעומת 34.4 מיליון בשבוע שעבר).