רדויז'ן עברה ברבעון הרביעי להפסד רבעוני של 1.5 מיליון דולר

זאת לעומת רווח נקי GAAP של 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ; במונחי Non-GAAP, החברה הפסידה 1 סנט למניה, לעומת הצפי להפסד של 3 סנט ; צופה, כי ברבעון הראשון של 2009 היא תחזור להציג רווח במונחי Non-GAAP של 300 אלף ד'

חברת רדויז'ן , מקבוצת רד של האחים זהר ויהודה זיסאפל, ובניהולו של בועז רביב, פירסמה היום (ה') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולכל שנת 2008.

החברה, העוסקת בפיתוח ציוד תקשורת להעברת שיחות וידאו בקווי IP, דיווחה על מעבר להפסד נקי GAAP של 1.5 מיליון דולר, שהם 7 סנט למניה, זאת לעומת רווח נקי GAAP של 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

במונחי Non-GAAP, החברה הפסידה 200 אלף דולר, שהם 1 סנט למניה, טוב מצפי האנליסטים שחזו לה הפסד של 3 סנט למניה.

הכנסות החברה הסתכמו ב-22.7 מיליון דולר, ירידה קלה לעומת הכנסות של 22.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. נציין, כי ההכנסות וההפסד במונחי GAAP ו-Non-GAAP, היו טובים מתחזית קודמת של החברה.

החברה צופה, כי ברבעון הראשון של 2009 היא תחזור להציג רווח במונחי Non-GAAP, שיסתכם להערכתה ב-300 אלף דולר או 2 סנט למניה, שייגזר מהכנסות של 19 מיליון דולר. במונחי GAAP, החברה צופה הפסד נקי של כמיליון דולר, שהם 5 סנט למניה.

לדברי בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן, מסר לאחר פרסום הדו"חות, כי "רדויז'ן יישמה במהלך השנה תוכנית שמטרותיה הינן להביא לכך שהחדשנות של החברה, תהפוך להיות לטכנולוגיה המובילה, וחזרה לצמיחה ברווחיות באמצעות האצת ההשקעות הן במחקר ופיתוח, והן בשיווק ומכירות. הביצוע המוצלח של תוכנית ההתאוששות ב-2008 מאפשר לנו להמשיך ולהתקדם אל יעדי הצמיחה ב-2009".

רביב הוסיף כי, "למרבה הצער, על מנת לעמוד ביעדים דבר נאלצנו להקטין את מצבת כוח האדם, תהליך שהושלם לאחרונה. לנוכח חוסר הוודאות הכלכלית, אנו מאמינים שהחלטתנו לעשות זאת, הייתה זהירה והתבצעה במועד הנכון. אין ספק שהסביבה הנוכחית מאתגרת, כפי שניתן לראות בתחזית ההכנסות לרבעון הראשון, אך אנו מאמינים שלרדויז'ן יש הזדמנויות ייחודיות באקלים הכלכלי הנוכחי.

נזכיר כי החברה הודיעה בסוף דצמבר כי היא מפטרת 5% מעובדיה, כלומר 20 עובדים ומקצצת בשכר ההנהלה. רוב עובדי החברה עובדים בישראל, כשבמקביל היא מעסיקה עובדים גם באמריקה, אסיה-פסיפיק ואירופה.