ניוז קורפ דיווחה על הפסד אדיר של 6.4 מיליארד דולר כתוצאה מהפחתת ערך תחנות הטלוויזיה והעיתונים שלה

חברת המדיה שבבעלות רופרט מרדוק פיספסה את תחזיות הרווח המוקדמות ב-7 סנט למניה, ולא עמדה בתחזיות גם בשורת ההכנסות ; הכנסות החברה נפלו ב-8.4% והסתכמו ב-7.88 מיליארד דולר

חברת המדיה, ניוז קורפ פיספסה את התחזית המוקדמות ב-7 סנט את תחזיות הרווח וגם בשורת ההכנסות לא עמדה בהן. החברה עברה להפסד אדיר של 6.4 מיליארד דולר ברבעון הפיסקאלי השני על רקע מחיקות הקשורות בהפחתת ערך של נכסיה ובהן תחנות טלוויזיה ועיתונים אשר ניזוקו קשות כתוצאה מהמשבר העולמי.

החברה דיווחה על הפסד של 6.4 מיליארד דולר או 2.45 דולר למניה זאת לעומת רווח של 832 מיליון דולר או 27 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול המחיקות, אמרה החברה כי היתה רושמת רווח של 320 מיליון דולר או 12 סנט למניה. הכנסות החברה נפלו ב-8.4% והסתכמו ב-7.88 מיליארד דולר. הצפי בשוק היה כי החברה תדווח על רווח מתואם של 20 סנט למניהעל הכנסות של 8.37 מיליארד דולר.

"תוצאותינו משקפות באופן ישיר את האווירה הקשה במרחב הכלכלי" אמר יו"ר החברה, רופרט מרדוק והוסיף: "ציפינו לחולשה אך ההידרדרות היא חמורה יותר וארוכה יותר ממה שהערכנו בתחילה. כתוצאה מכך ביצענו פעולות לשימור רמה סבירה של רווחיות תפעולית וחיזוק המאזן מבלי להקריב את הצמיחה העתידית. אנו מקדמים קיצוץ רחב בעלויות בכל תחומי הפעילות ומפחיתים בכוח האדם איפה שנדרש. אנו מאמינים כי העסק שלנו חזק מספיק על מנת לשרוד את המשבר הנוכחי ואנו נצא מחוזקים כאשר התנאים הכלכליים ישתפרו".