תשובה ודנקנר מקבלים עוד הארכה: התאריך האחרון לחתימת הסכם הארכת ההלוואה לפלאזה נדחה ל-9 במארס

בסוף ינואר הודיעו נכסים ובנין, אי.די.בי פיתוח ואלעד גרופ על הארכת תקופת ההלוואה בשלוש שנים וחצי

ההסכם על הלוואת הפלאזה בלאס וגאס ממשיך לקבל הארכות. אחרי שהודיעו בסוף ינואר על הארכת תקופת ההלוואה בשלוש שנים וחצי, דיווחו היום נכסים ובנין שבשליטת נוחי דנקנר ואלעד גרופ שבשליטת יצחק תשובה, כי לאור התקדמות המגעים בין חברת הפרויקט, המשותפת לאלעד, לאי.די.בי פיתוח ולנכסים ובנין, לבין הגופים המלווים - שוב נדחה התאריך האחרון לחתימת ההסכם.

"על מנת לאפשר את המשך המשא ומתן", נאמר בהודעה לבורסה, "הסכימו הצדדים שלא לנקוט בהליכים בקשר עם הסכם ההלוואה הנוכחי עד 9 במארס 2009, וזאת מתוך הערכה כי המשא ומתן יושלם עד אותו מועד". החברה הוסיפה: "כפי שצוין בעבר, מדובר בשלב זה בהבנה עקרונית בלבד בדבר הארכת ההלוואה, הכפופה לאישורי המוסדות המוסמכים של כל הגופים המלווים".

תשובה ודנקנר הודיעו ביוני 2007 על שיתוף הפעולה הנדל"ני הישראלי הגדול מאז ומעולם כאשר הכריזו על פרויקט גרנדיוזי להקמת מלון פלאזה עם קזינו, מרכז מסחרי מרכז כנסים ומגורים, בשטח בנוי כולל של 1.5 מיליון מ"ר בסטריפ המפורסם של עיר ההימורים. המלון יכלול 3,500 חדרים, ופרויקט מגורים בשטח של 500 אלף מ"ר. הקרקע של הניו פרונטיר נרכשה תמורת 1.24 מיליארד דולר במאי 2007 וההשקעה המתוכננת בהקמתו מוערכת ב-7 מיליארד דולר.