קבוצת בתי-הקולנוע גלובוס גרופ שכרה 800 מ"ר בקניון העמקים בעפולה ב-90 שקל למ"ר

בימים אלה מתבצע הליך הבינוי והעיצוב מחדש של הקניון, שבשליטת חברת הורן את ליבוביץ', בהשקעה של 10 מיליון שקל

בניגוד לטרנד המקובל של הוצאת בתי-הקולנוע מהקניונים והעברת פעילותם לקומפלקסים גדולים דוגמת הסינמה סיטי בגלילות וה-CINEMALL בחיפה, בקניון העמקים בעפולה דווקא החליטו להשכיר 800 מ"ר לקבוצת בתי-הקולנוע גלובוס גרופ.

בימים אלה מתבצע הליך הבינוי והעיצוב מחדש של הקניון, שבשליטת חברת הורן את ליבוביץ', בהשקעה של 10 מיליון שקל. הקניון, שממוקם ברחוב יהושע חנקין באזור התעשייה בעיר, כולל 11 אלף מ"ר שטחי מסחר להשכרה. השדרוג מתבצע לפי תוכנית שעיצב האדריכל ערן מבל.

השטח שהושכר לקבוצת גלובוס גרופ היה עד עכשיו פנוי, ואילו מחודש מארס הקרוב יפעלו בו שלושה אולמות קולנוע שיכילו 440 מקומות ישיבה.

החוזה נחתם לתקופה כוללת של 10 שנים, ובעלי הקניון החליטו, על בסיס הערכותיהם להצלחת פעילות הקולנוע, שדמי השכירות בעיסקה זו ייגזרו ממספר הכרטיסים שיימכרו. הצפי הוא להכנסה מדמי שכירות חודשיים של 90 שקל למ"ר לחודש. מכאן שלאורך כל שנות השכירות צפויים בתי הקולנוע להניב דמי שכירות כוללים של 8.64 מיליון שקל.

חברת הורן את ליבוביץ' מנהלת משא ומתן להשכרת שטחי מסחר לרשתות מובילות בדמי שכירות שינועו בין 120 ל-140 שקל למ"ר לחודש. כיום פועלות בקניון רשתות כמו סופר פארם, צומת ספרים ורשתות אופנה. לאחרונה הושכרו בקניון שטחים לרשת בתי הקפה cafe cafe ולרשת באג מחשבים.

שדרוג הקניון כולל החלפה של כל החזיתות בתוך הקניון ובמעטפת החיצונית שלו. בד בבד נשקלת אפשרות מימוש זכויות הבנייה של הקניון שטרם נוצלו, בהיקף של 4,000 מ"ר.

לפני מספר חודשים מינתה הורן את ליבוביץ', שבבעלות משה ליבוביץ', את שמוליק בן-חיים לתפקיד מנהל הקניון. בן-חיים הוא מחברת פתרונות - ניהול מניב, שעוסקת בייזום, ניהול וקידום פרויקטים בשוק הנדל"ן. חברה זו היא חברה אחות של חברת הייעוץ הכלכלי צ'מנסקי-בן שחר.

חברת פתרונות - ניהול מניב עיצבה תוכנית להפעלת בתי הקולנוע החדשים כמקום מפגש ואירועים תרבותיים בעמק יזרעאל. *