טויס אר אס שכרה 1,800 מ"ר במתחם G סינמה סיטי של גזית גלוב ישראל בראשל"צ

דמי השכירות במרכז G סינמה סיטי לחנויות בשטח גדול נעים בין 60 ל-90 דולר למ"ר לחודש

חברת גזית גלוב ישראל, החברה בת של גזית גלוב שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, חתמה על השכרת שטח של 1,800 מ"ר לרשת הצעצועים Toys 'R' Us במתחם G סינמה סיטי שבהקמה בראשון לציון. הסכם השכירות עם טויס אר אס הוא למשך 10 שנים. דמי השכירות במרכז G סינמה סיטי לחנויות בשטח גדול נעים בין 60 ל-90 דולר למ"ר לחודש.

החנות שתפתח Toys 'R' Us במתחם תתפרס על פני שתי קומות. מרכז G סינמה סיטי, שנבנה על ציר משה דיין בראשון לציון, ישתרע על פני שטח של כ-22 אלף מ"ר ומתוכנן לפעול 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. הקומפלקס, שישלב חווית קולנוע עם מקומות בילוי ואוכל, נבנה בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל ועתיד להיפתח לציבור בספטמבר 2009. במתחם G סינמה סיטי מתוכננים 60 בתי עסק. את המתחם מקימה גזית גלוב ישראל יחד עם חברת ניאו לינאו סינמה, יזמית הסינמה סיטי.

מתחם הקולנועים עצמו ישתרע על פני 10,000 מ"ר ויכלול 21 אולמות קולנוע חדישים, ממוחשבים ודינמיים ובהם אולמות קולנוע במתכונת VIP, אולם ילדים, אולם להקרנות סרטי אימה, הקרנות על גבי מסך 360 מעלות ואולם סינמקס משוכלל.

החלק המסחרי של המתחם ישתרע על פני שתי קומות בשטח של כ-12 אלף מ"ר ויכלול מסעדות איכות, בתי קפה, ברים ובתי עסק מתחומים שונים. תמהיל המתחם המסחרי מצטרף לקונספט של המתחם כולו כמרכז בילוי ופנאי.

לדברי מנכ"ל גזית גלוב ישראל, רונן אשכנזי, "אני מברך את רשת Toys 'R' Us על כניסתה ל- סינמה סיטי. מבחינתנו חנות דגל של רשת זו מהווה עוגן משמעותי ומרכזי במתחם. כניסתה של Toys 'R' Us למרכז מהווה חיבור טבעי לקונספט הכולל של המרכז. אנחנו מקפידים ליצור ב-G סינמה תמהיל שוכרים ועסקים אשר יהוו עבור המבקרים במרכז את המשך החוויה הבידורית המרגשת אליה יחשפו באולמות הקולנוע ובמרכז כולו".