המפרסמים ב-NBA אוהבים את גאסול, נוביצקי ויאו מינג

הנהלת הליגה פרסמה נתונים המעידים על כך שהשחקנים הלא-אמריקנים הפכו ליותר אטרקטיבים בקרב מפרסמים ; כל אחד מ-57 השחקנים הלא-אמריקנים מחזיק בממוצע בשני חוזי חסות, לעומת 1.4 חוזים לפני שש שנים

שבוע לפני פתיחת האולסטאר של ה-NBA שייערך השנה בפיניקס, אריזונה, פרסמה הנהלת הליגה כמה נתונים לגבי הגלובליות של ה-NBA. בסך הכל משחקים היום בליגה 57 שחקנים לא-אמריקנים שחתומים על 115 חוזי חסות (ממוצע של 2 חוזים לשחקן). לפני שש שנים שיחקו בליגה 40 שחקנים בינלאומיים, שהיו חתומים בסך הכל על 57 חוזי חסות (1.4 חוזים לשחקן).

מהנתונים עולה שסין ממשיכה להיות השוק החזק ביותר של ה-NBA. 90% מהאנשים בגילאים 15 עד 54 בסין מודעים לליגת ה-NBA. מוצרי מרצ'נדייז נמכרים בסין בלבד ביותר מ-30,000 חנויות, כאשר השנה צפויות ההכנסות ממרצ'נדייז בסין לעלות ב-60% ובשנה הבאה ב-70%.

בסך הכל ניתנו ב-100 מדינות רישיונות ליותר מ-100,000 חנויות לשווק את מוצרי ה-NBA. לאולסטאר, שייערך בפיניקס אריזונה, זומנו 20,000 איש מבחוץ ו-2,000 אנשי תקשורת יכסו את האירוע.