ברצלונה וריאל מדריד הן הקבוצות האהודות באירופה

מחקר בקרב 9,600 נשאלים מ-16 מדינות ביבשת מצא כי הקטאלונים (44.2 מיליון) והבלאנקוס (41 מיליון) הם שני המועדונים הפופולאריים ביותר ביבשת ; לאנגליות יש את כמות האוהדים הכוללת הגדולה ביותר

ברצלונה וריאל מדריד הן הקבוצות האהודות ביותר באירופה. כך עולה ממחקר חדש שערכה חברת Sport+Markt, שבדק את הפופלאריות של מועדוני הכדורגל ביבשת בקרב 9,600 נשאלים מ-16 מדינות שונות.

מוליכת הליגה הספרדית מובילה גם את טבלת הקבוצות האהודות עם כ-44.2 מיליון אוהדים. הבלאנקוס במקום השני עם 41 מיליון, מנצ'סטר יונייטד האנגלית שלישית עם 37.6 מיליון, ואחריה נמצאות צ'לסי (25.6 מיליון), זניט סט. פטרסבורג (23.9 מיליון).

כלל הקבוצות האנגליות הן הפופולאריות ביותר ביבשת, עם סך של כ-114 מיליון אוהדים. בבריטניה קיים הבדל משמעותי בין ארבע הגדולות ליתר המועדונים: ארסנל, שלה הכי מעט אוהדים מבין ארבע הגדולות (21.3 מיליון) מקדימה בפער גדול את סלטיק הסקוטית, שלה 2.6 מיליון אוהדים.

אגב, המחקר בדק גם את הפופולאריות ש להקבוצות האירופאיות בארגנטינה, ברזיל ומקסיקו. ריאל מדריד (8 מיליון אוהדים) היא הכי פופולארית במדינות אלו, אחריה ברצלונה (6.9 מיליון אוהדים) ואחריה מילאן (3.9 מיליון).

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט