013 נטוויז'ן תמשיך לשווק מרכזיות קונג'י לאחר שחתמה הסכם עם וויזקום שהחלה בייצור המרכזיות באופן עצמאי

כזכור בנובמבר הגישה נטוויז'ן לבית המשפט בקשת פירוק של חברת טלרד קונג'י. בין היתר טענה נטוויז'ן נגד ההסכם שנכרת בין וויזקום לקונג'י לפיו נמכרה כל פעילות המכירות בישראל של קונג'י לוויזקום

חברת וויזקום תקשורת חתמה על הסכם התקשרות עם חברת 013 נטוויז'ן שתמשיך לרכוש ממנה מרכזיות קונג'י ולשווק אותם ללקוחותיה העסקיים. כזכור בנובמבר הגישה נטוויז'ן לבית המשפט בקשת פירוק של חברת טלרד קונג'י. בין היתר טענה נטוויז'ן נגד ההסכם שנכרת בין וויזקום לקונג'י לפיו נמכרה כל פעילות המכירות בישראל של קונג'י לוויזקום.

כאמור, לאחר משא ומתן בין חברת וויזקום לבין חברת נטוויז'ן נחתם שלשום הסכם התקשרות לתקופה של 4 שנים. על פי ההסכם האמור הוסמכה נטוויז'ן לשווק מרכזיות כוכב (של קונג'י) בישראל ולספק למערכות שירותי תמיכה טכניים על פי רישיון שינתן לה מחברת וויזקום לספק שירותים אלה. כמו כן ,במסגרת ההסכם חזרה בה נטוויז'ן מטענותיה כלפי מכירת הפעילות של שוק ישראל לחברת וויזקום.

במסגרת זו יש לציין כי וויזקום חידשה את יצור מערכות הכוכב באמצעות חברת ניסטק שרכשה את מפעל הייצור של החברה בקצרין. לוויזקום היה סעיף בחוזה שאיפשר לה לייצר את מרכזיות כוכב במסגרת רכישת פעילות המכירות בישראל מקונג'י. בימים אלה הועמדה למכירה חברת טלרד קונגי' על ידי כונס הנכסים שמונה לה עו"ד עומר גדיש. וויזקום הגישה הצעה לרכישת החברה מידי הכונס במטרה לחדש גם את פעילות הפיתוח העתידי של משפחת מוצרי כוכב.