אלווריון חתמה על חוזה עם ORANGE בוטסואנה לפריסת רשת WiMAX באפריקה

מדובר בחוזה המשך, שהיקפו לא נמסר, עם החברה האפריקאית ORANGE בוטסואנה, שתאפשר לה לספק שירותי אינטרנט, ניהול מידע ועיבוד נתונים בפס רחב, לעסקים ומשקי-בית בשתי הערים הגדולות במדינה - אחת מהמתפתחות ביותר באפריקה

חברת אלווריון , המספקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, ומתמקדת בטכנולוגיית ה-WiMAX, הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם Turn key (פתרון מקצה לקצה, "עד למסירת המפתח"), עם ספקית הסלולר, חברת ORANGE, לפרוייקט WiMAX בבוטסואנה באפריקה.

רשת ה-WiMAX תאפשר לחברה האפריקאית, לספק שירותי אינטרנט, ניהול מידע ועיבוד נתונים בפס רחב, לעסקים ומשקי בית בגרבונה ופרנסיס טאון - שתי הערים הגדולות במדינה, שנחשבת לאחת מהמתפתחות ביותר באפריקה. מאלווריון לא נמסר ההיקף הכספי של הפרוייקט.

מדובר בחוזה המשך של אלווריון עם החברה האפריקאית. הראשון היה ביוני 2008, ובעקבות שני הפרוייקטים - החברה הרחיבה את פריסתה במדינה, ועוד פרוייקטים עתידיים נמצאים בתכנון.

"הטכנולוגיה החדשנית של אלווריון תאפשר לנו להציע ללקוחותנו במדינה שירותי אינטרנט מתקדמים במחירים סבירים". אמר ווילפרד ייוור, מנהל תחום האינטרנט ב-ORANGE בוטסואנה".

צבי פרידמן, מנכ"ל אלווריון, מסר כי "אנו גאים להמשיך ולעבוד עם ORANGE בוטסואנה, הפריסה של ה-WiMAX במדינה משקפת את המחוייבות שלנו לאזור ותאפשר לחברה לספק ללקוחותיה את השירותים המתקדמים ביותר".