ווקלטק חתמה על חוזה שמוערך במאות אלפי דולרים עם Amatole מדרום אפריקה

במסגרת החוזה ווקלטק תספק פתרונות להעברת קול על גבי רשת ה-WiMAX של הספקית מדרום אפריקה

בחודשים האחרונים מכרה ווקלטק 15 מתוך 22 הפטנטים שהיו ברשותה תמורת 19.5 מיליון דולר, אך בשבוע האחרון החברה מוכיחה שהיא עדיין יודעת לייצר הכנסות גם מפעילות עסקית. בשבוע שעבר דיווחה החברה על קבלת אישור לאספקת שירותי VoIP ברוסיה, והיום היא מודיעה על חוזה חדש בדרום אפריקה.

ווקלטק מהרצליה היא חלוצת תחום ה-VoIP, העברת קול על גבי הרשת. במסגרת החוזה החדש, היא תספק פתרונות לשירותי קול על גבי רשת ה-WiMAX לחברת התקשורת Amatole Telecoms. היקף החוזה לא פורסם, אך לפי הערכות בשוק היקפו מאות אלפי דולרים. ההסכם הוא בשיתוף האינטגרטור המקומי Redlinx.

בהודעת ווקלטק נכתב שפתרונות החברה יאפשרו ל-Amatole לספק ללקוחותיה שירותי תקשורת מתקדמים, שירותי ערף מוסף ואפליקציות מתקדמות בעלות מופחתת. חברת Amatole היא אחת מחברות הטלקום בדרום אפריקה שהיא בעלת רישיון לאספקת תקשורת ברשת WiMAX.

"הטמעת פתרונות ווקלטק ב-Amatole מהווה דוגמה מצוינת נוספת ליכולת של ספקיות שירותי ה-WiMAX בשווקים המתפתחים לשפר משמעותית את איכות שירותי הקול שהן מספקות ללקוחותיהן, תוך שהן מחזקות את כוח התחרות שלהן ונהנות מהחזר מהיר על ההשקעה בתשתית", אמר נשיא ומנכ"ל ווקלטק, עידו גור.

"אנחנו גאים ש-Amatole בחרה בפתרונות ה- Essentra של ווקלטק כפלטפורמה לאספקת שירותי VoIP על גבי רשת ה-WiMAX בדרום אפריקה, ומצפים להרחבת שיתוף פעולה זה. כ- 70% ממנויי ה- WiMAX בעולם מקורם במדינות מתפתחות ואנו פועלים להמשך הגדלת נתח השוק שלנו באזור".

ווקלטק נסחרת ברשימת הקפיטל מרקט של הנאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא כ-2 מיליון דולר.