רביב דרוקר: "ליברמן אמר לתחקירני ערוץ 10 שיעדיף קודם לתת ראיון לערוץ אל ג'זירה"

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 כותב את הדברים בבלוג שלו - ומיד מאזן בשלל מחמאות: "אני רוצה לומר שדווקא ליברמן בתפקיד שר האוצר יכול להיות הפתעה מאוד נעימה, הוא לא בולדוזר צעצוע כמו פואד"

רביב דרוקר, הפרשן המדיני של ערוץ 10, כתב בבלוג האישי שלו בנענע10: "אני רחוק מלהיות אחד מאוהדיו של ליברמן. למעשה, על כמה מהדברים שאמרתי עליו לאחרונה, הוא החליט להחרים אותי ואת "שישי".

"כשהתחקירנים שלנו ביקשו ממנו ראיון, קיבלנו תשובה שהוא יעדיף ללכת קודם לאל ג'זירה. ביום הבחירות היה אמור ישראל רוזנר להתלוות לכמה מפעיליו. יום לפני כן, הדוברת אירנה אטינגר, אסרה על כולם להשתתף בכתבה. ניסיתי לשכנע אותה בסמס. עד היום היא לא ענתה לי. לגיטימי".

עוד כתב דרוקר: "אני רוצה לומר שדווקא בתפקיד שר האוצר הוא יכול להיות הפתעה מאוד נעימה. ליברמן הוא ביצועיסט אמיתי. הוא לא בולדוזר צעצוע כמו פואד, שאצלו זה יותר תדמית והרבה פחות מעשים. ליברמן היה שר תשתיות מוצלח למדי ושר תחבורה טוב ויעיל. לא אני אומר את זה. אמרו לי את זה אנשים רבים שהוא עבד מולם, שאינם נמנים על מצביעיו. בכירים לשעבר באגף התקציבים באוצר, ב"מקורות", במשרד התחבורה, במשרד התשתיות, ברכבת ישראל, שרים שעבדו איתו ועוד".

בהמשך רשימתו כותב דרוקר על היתרונות שבמינויו של ליברמן לתפקיד וחותם את דבריו: "מצד שני, אני גם חשבתי שעמיר פרץ יכול להיות הפתעה מרעננת כשר ביטחון...".