רותם דנון מונה לעורך הירחון "פירמה" מבית "גלובס"

שימש קודם כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של נענע10 ; דנון: "'פירמה' הוא חלום נושן שלי, ואני מאושר על המינוי"

רותם דנון, סמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של נענע10, מונה לעורך הירחון "פירמה" מבית "גלובס". הבוקר (א') הודיע דנון לעובדי נענע10 על עזיבתו. דנון יעבוד תחת לילך סיגן, עורכת מגזין "גלובס הערב", שקיבלה לאחרונה את מגזין "פירמה" תחת תחום אחריותה.

ירחון "פירמה" של "גלובס" הוא מגזין הברנז'ה המוביל בישראל מזה כעשור. "פירמה" הוא מגזין ותיק ואהוב בקרב קהילות הפרסום, השיווק ואנשי התקשורת, בין היתר בשל אופיו החצוף והצבעוני.

לילך סיגן אמרה היום כי "אני בטוחה שתחת עריכתו של רותם, המצוי היטב בכל רחשי הברנז'ה, המגזין ימשיך לשעוט קדימה במתכונת רעננה ומפתיעה".

רותם דנון: "'פירמה' הוא חלום נושן שלי, ואני מאושר על המינוי. אני מודה לנענע10 על תקופה מרתקת ומלאת אתגרים, שבמהלכה עברו האתר והחברה שינויים מקצה אל קצה, ובזמנים מרובי קשיים הצליח למצב את עצמו מחדש וכן לזנק בעשרות אחוזים ברייטינג. אני מודה לפיני אסקל וחברי המערכת הנפלאים על עבודה קשה המהולה בהמון חברות ואהבה. תודה גדולה נתונה גם לזאב חספר שאיתו התחלתי את המסע האינטרנטי המיוחד הזה ולגיא אליאב, שהפיח רוח מסעירה ומרתקת באתר בזמן קצר".

מנענע10 נמסר בתגובה: "במשך שנה וחצי הצעיד רותם דנון את נענע10 דרך מספר מהלכים מרכזיים ותרם רבות לקפיצה המשמעותית לה זוכה הפורטל בחודש האחרון. אנו מודים לרותם דנון מקרב לב על הכישרון, המסירות והעבודה הקשה, ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".