סוגת מסירה מהמדפים צנצנות פלסטיק של סוכר 1 ק"ג בשל ריח לוואי באריזות

מדובר בצנצנות פלסטיק של סוכר 1 ק"ג מתוצרת סוגת, הנושאות תאריך אחרון לשימוש 30-26 ביולי ; סוגת מבקשת מכל מי שברשותו מוצר מתאריכים אלה שלא להשתמש בו, אך מדגישה כי אין סכנה בריאותית בצריכתו

גם מקומה של חברת סוגת לא נפקד ברשימת החברות שמורידות את מוצריהן מהמדפים, כפי שעשו לאחרונה מעדנות, אסם , מי עדן ונביעות . כעת מתברר כי צנצנות הפלסטיק של סוכר 1 ק"ג מתוצרת סוגת, נושאות תאריך אחרון לשימוש 30-26 ביולי 2010, נאסרים לשימוש ונאספים מהמדפים ומהלקוחות - זאת עקב ריח לוואי שהתגלה באריזות של המוצר.

סוגת מבקשת מכל מי שברשותו אריזת מוצר מתאריכים אלה שלא להשתמש במוצר, וכן לפנות למוקד צרכנים בטלפון 1-800-20-70-30 לצורך החזרת המוצר וקבלת אחר תמורתו, אולם מדגישה כי הבדיקות העלו כי אין סכנה בריאותית בצריכתו.

החברה מדגישה כי מדובר באריזות פלסטיק של סוכר לבן בלבד, וכי הסוכר המיוצר בשקיות נייר או סוגי סוכר אחרים בטוחים לשימוש ומקורם במפעל שונה.

מבדיקות שבוצעו עד כה עולה כי אין חשש להימצאות חומרים אורגניים נדיפים בסחורה, כלומר לא מדובר בחומר כימי מסוג זה שחדר אל הסוכר. בשלב זה עוד לא ברור מה גרם לריח הלוואי, אך כאמור אין מדובר בסכנה של ממש.

מחברת סוגת נמסר עוד כי המהלך כולו נעשה בתיאום מלא עם משרד הבריאות, וכי באין סכנה הייצור נמשך כרגיל.