נשיא עירוני נהריה: "לא ברור אם ישקר יעמדו בהתחייבות"

החברה התחייבה להעביר למועדון הכדורסל מיליון שקל, אולם הודיעה שאין בכוונתה להעביר את הסכום ; המינהלת והאיגוד התגייסו למאמץ להצלת הקבוצה, שקיבלה מישקר ב-3 השנים האחרונות 20 מיליון שקל

מינהלת ליגת העל בכדורסל ואיגוד הכדורסל מנסים לסייע לעירוני נהריה לגייס מזומנים להמשך פעילותה. המינהלת הקדימה את העברתם של חלק מהתמלוגים השנתיים בהיקף של עשרות אלפי שקלים לקבוצה, והאיגוד הסכים להחלפת בטוחות שניתנו לבקרה התקציבית, על מנת לעזור לה להנזיל נכסים כדי לשלם משכורות. עם זאת נשיא המועדון, אבי סבג, אמר היום ל"גלובס" כי עד אשר לא יתבהר המצב לגבי תמיכתו של הספונסר המרכזי, חברת ישקר, עתיד הקבוצה עדיין מעורפל.

תקציב נהריה עומד העונה על כ-8 מיליון שקלים. בין המועדון לישקר יש הסכם חתום מתחילת העונה לפיו החברה תעביר לקבוצה מיליון שקל עד ל-1.1.2009 בתמורה לחשיפתה במשחקיה. ההסכם הוצג בפני הבקרה התקציבית של האיגוד כאחת מהבטוחות לתשלום שכר השחקנים. עם זאת, לפני יומיים שלחה ישקר מייל למועדון לפיו בשל המצב הכלכלי היא לא תעביר את הסכום.

"הכסף הזה אמור לשמש לא רק את הקבוצה הבוגרת, אלא גם את קבוצת הנשים ואת מחלקת הנוער של המועדון", אמר סבג. "קברניטי ישקר, שתרמה לנו כ-20 מיליון שקל בשלוש השנים האחרונות, התחייבו בקיץ על הסכום, ולא היתה לנו שום סיבה לחשוב שהכסף לא יגיע. כרגע לא ברור אם הם יעמדו בהתחייבות, אבל כולי תקווה שהם יכבדו את ההסכם".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט