פרקליטו של אורן זריף מגדיר מחדש את העל-טבעי במכתב לקופרמן הפקות: התעריף של מרשי לכניסה לבית "האח הגדול VIP" והשתתפות בתוכנית - 7.8 מיליון שקל

לפי עו"ד בצלאל לוי, התשלום הוא על... אובדן ימי עבודה ; קשת: "זהות הדיירים שייכנסו לבית 'האח הגדול VIP' תיחשף בשידור החי ב-1.3, ומעבר לכך אנו מסרבים להתייחס"

אחרי שדרש כסף מיצחק תשובה על גילוי הגז הטבעי, הבטיח לשר התשתיות בנימין בן-אליעזר להעלות את מפלס הכינרת, אמר לאביגדור ליברמן שיש לו חלק בהצלחת "ישראל ביתנו" וקינח בברכה לגיא זוהר - אורן זריף פונה לזכיינית ערוץ 2 קשת ולהפקת התוכנית "האח הגדול".

לפי זריף, נעשתה אליו פנייה להשתתף בתוכנית "האח הגדול VIP", שתעלה בתחילת חודש מרץ. זריף אף טוען כי העביר לקופרמן הפקות בקשה, באמצעות עו"ד בצלאל לוי, לתשלום על השתתפותו בתוכנית, בגין אובדן ימי עבודה. וכמה דורש זריף?... 7.8 מיליון שקל.

עוד חשיפה לצורך פרסום עצמי?

תגובת "קשת" אינה חד-משמעית. בהפקת התוכנית מוכנים לומר רק כי "זהות הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול VIP תיחשף בשידר החי ב-1.3, ומעבר לכך אנו מסרבים להתייחס".

לוי, עורך דינו של זריף, כתב אתמול (ג') לקופרמן הפקות: "ההתעניינות סביב מרשי תביא לעליית רייטינג... מרשי ייאלץ לחדול מכל עיסוקיו. זוהי דרישת מרשי, שתבטיח את השתתפותו בתוכנית".