בן אליעזר לנשיא נובל אנרג'י: האיצו את הפקת שדות הגז הטבעי עבור המשק הישראלי

דיווידסון השיב כי השותְפות מודעת לצרכי המשק הישראלי ותעשה את מרב המאמצים כדי לקצר את לוחות הזמנים ככל הניתן ולהקדים את הבאת הגז

שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן אליעזר, נפגש הבוקר (ד') עם נשיא חברת נובל אנרג'י, צ'ארלס דיווידסון, המבקר בארץ. השניים שוחחו אודות פעילות החברה בישראל, על רקע גילוי מאגר הגז הטבעי "תמר" ועל רקע קידוח "דלית".

בן אליעזר אמר כי "אנו שמחים להיפגש בנסיבות אלו, אני מברך את השותפות ואת נובל בפרט על היקף הפעילות הנרחב שלהם בישראל". השר ביקש מדייוידסון שישקלו להאיץ את תהליכי הפקת השדות, על מנת להביא את הגז הטבעי למשק הישראלי מוקדם ככל הניתן.

דיווידסון עדכן את שר התשתיות על הפעילות במשק בישראל ובכלל זאת, על הפעילות ב"תמר", ב"דלית" ובים-תטיס. דיווידסון השיב כי השותְפות מודעת לצרכי המשק הישראלי ותעשה את מרב המאמצים כדי לקצר את לוחות הזמנים ככל הניתן ולהקדים את הבאת הגז מקידוח "תמר", וכן מ"דלית", באם יימצא, בהקדם האפשרי.

בפגישה השתתפו גם מנהל מינהל רישוי אוצרות הטבע, יעקב מימרן, מנהל רשות הגז הטבעי, שוקי שטרן, וכן ראשי השותפות בקידוח "תמר": יו"ר קבוצת דלק , גבי לסט, מנכ"ל דלק אנרגיה ואבנר , גדעון תדמור, מנכ"ל דלק קידוחים , צבי גרינפלד, מנכ"ל ישראמקו , יוסי לוי, מנכ"ל דור אלון , אלי משגב, ומנהלי חברת נובל בישראל ובאירופה.