במשרד עוה"ד גולדפרב נערכים להעמקת המשבר: מבצעים הפחתת שכר רוחבית של 5% לכל העובדים

משרד עורכי הדין השני בגודלו בארץ החליט בנוסף על הקטנה זמנית של ההפרשות הסוציאליות - ביטוחי מנהלים וקופות גמל - עד לסכום הנדרש על-פי חוק, החל מחודש מארס 2009

משרד עוה"ד גולדפרב, המשרד שני בגודלו בארץ, נערך להעמקת המשבר ומבצע הפחתת שכר רוחבית בגובה 5% לכל עובדיו. כך נודע ל"גלובס". המשרד הודיע היום (ה') לעובדים כי החליט על הפחתת השכר וכן על הקטנה זמנית של ההפרשות הסוציאליות (ביטוחי מנהלים וקופות גמל) עד לסכום הנדרש על-פי חוק. ההחלטות ייושמו החל מחודש מארס 2009.

משרד גולדפרב מעסיק כ-250 עובדים, מתוכם 133 עורכי דין ו-35 שותפים. בחודשים האחרונים פוטרו 12 עורכי דין, כ-8.5% מכלל עורכי הדין שעבדו במשרד. הצעדים החדשים מהווים חלק מתוכנית התייעלות אסטרטגית אשר גיבשה הנהלת המשרד להתמודדות עם המשבר, ונועדו לצמצם ככל שניתן פיטורים עתידיים.

עו"ד יודי לוי, השותף המנהל של המשרד, אישר את הדברים ומסר כי "צעדים הכרחיים אלה נועדו להגביל עד כמה שאפשר את היקף הצמצום העתידי בכוח-אדם ויתרמו לחוסנו של המשרד ולהבטחת עתידו כמשרד מוביל".

לוי הוסיף כי מדובר בצעדים שיצמצמו את הפגיעה הצפויה בהכנסה נטו של העובדים, ובמקביל יאפשרו למשרד להפחית עלויות ולהגן על מצבת כוח-האדם שלו, שתמשיך לשרת את לקוחותיו ברמת איכות גבוהה.