קובי אלכסנדר תובע את רואי החשבון של קומברס בשל פרשת הבקדייטינג

מייסד קומברס מבקש מבית המשפט להורות כי פירמת רואי החשבון והייעוץ דלויט אנד טוש תשתתף בהוצאות של כל הסדר עתידי, אם וכאשר אלכסנדר יידרש לשלם פיצוי כספי למשקיעי קומברס

בעוד מייסד קומברס קובי אלכסנדר ממשיך בתמרונים המשפטיים שנועדו להכשיל את הסגרתו לארה"ב, ולאפשר לו להישאר למשך שנים ארוכות במקום המקלט שלו בנמיביה, פתחו עורכי דינו של אלכסנדר בתמרון משפטי נוסף.

בסוף השבוע שעבר הוגשה בניו-יורק תביעה משפטית בשמו של אלכסנדר כנגד פירמת רואי-החשבון והייעוץ דלויט אנד טוש, בדרישה לקבוע את אחריותם של רואי החשבון לשערוריית הבקדייטינג בקומברס. אלכסנדר מבקש מבית המשפט להחליט כי דלויט תשתתף בהוצאות של כל הסדר עתידי, אם וכאשר אלכסנדר יידרש לשלם פיצוי כספי למשקיעי קומברס.

"לדלויט אנד טוש היה מידע מלא, וגישה מלאה, לכל האינפורמציה הקשורה לתהליך הענקת האופציות בקומברס", כתבו עורכי דינו של אלכסנדר בכתב התביעה. "דלויט גם אישרה את הטיפול בדיווח הכספי לגבי מענקי אופציות בקומברס".

התביעות קשורות למאבק משפטי אחר שבו מעורב אלכסנדר. מדובר בתביעה משפטית שהגישו מספר משקיעים מוסדיים ובראשם חברת הביטוח מנורה-מבטחים, כנגד קומברס ובאופן אישי כנגד אלכסנדר, בדרישה לקבלת פיצויים כספיים.

ראוי להדגיש, כי התביעה הוגשה כנגד הסניף של דלויט בארה"ב, שעודנו משמש כרואה החשבון של קומברס. לפירמה ישנו גם סניף ישראלי, דלויט בריטמן אלמגור זהר. מדלויט נמסר כי הפירמה אינה מגיבה בנושאים הקשורים ללקוחותיה.