למרות שג'נרל מוטורס הצהירה בשבוע שעבר כי תפסיק לתת חסות לליגת הכדורסל של הקולג'ים בארה"ב (NCAA), הביקוש של מפרסמים לטורניר עדיין מרשים. הרשת האמריקנית CBS הודיעה כי מכרה 90% מהספוטים הפרסומיים למשדרי ה"מארץ' מאדנס", טורניר ההכרעה של הליגה, שייערך בחודש מארס הקרוב.
מחיר ספוט של 30 שניות במשחקי הפיינל-פור ומשחק ההכרעה של העונה נע בין 1.3 מיליון דולר ל-1.4 מיליון דולר, כאשר בשלבים המוקדמים יותר המחיר עומד על כ-350 אלף דולר לספוט. ההכנסות של CBS השנה ממכירת הפרסום צפויות להיות זהות לאלו של העונה הקודמת - כ-550 מיליון דולר.
CBS משלמת עבור זכויות השידור של ה-NCAA כ-530 מיליון דולר לעונה.
אגב, גם בתחום האונליין CBS מכניסה לא מעט כסף ממשחקי המארץ' מאדנס. אשתקד צפו במשדרים באינטרנט כ-4.8 מיליון יוניק יוזרס (משתמשים יחודיים), כאשר הרשת מכרה פרסומות בשווי כולל של 23 מיליון דולר. השנה צופים ב-CBS שהסכום יעלה בשיעור של עד 20%.
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.