לא כמו בסופרבול, אבל לא רחוק

הרשת האמריקנית CBS מכרה 90% מהספוטים הפרסומיים שלה למשחקי ה"מארץ' מאדנס", משחקי ההכרעה של ליגת הכדורסל בקולג'ים בארה"ב ; ספוט של 30 שניות במשחקי הפיינל-פור יעלה 1.4 מיליון דולר

למרות שג'נרל מוטורס הצהירה בשבוע שעבר כי תפסיק לתת חסות לליגת הכדורסל של הקולג'ים בארה"ב (NCAA), הביקוש של מפרסמים לטורניר עדיין מרשים. הרשת האמריקנית CBS הודיעה כי מכרה 90% מהספוטים הפרסומיים למשדרי ה"מארץ' מאדנס", טורניר ההכרעה של הליגה, שייערך בחודש מארס הקרוב.

מחיר ספוט של 30 שניות במשחקי הפיינל-פור ומשחק ההכרעה של העונה נע בין 1.3 מיליון דולר ל-1.4 מיליון דולר, כאשר בשלבים המוקדמים יותר המחיר עומד על כ-350 אלף דולר לספוט. ההכנסות של CBS השנה ממכירת הפרסום צפויות להיות זהות לאלו של העונה הקודמת - כ-550 מיליון דולר.

CBS משלמת עבור זכויות השידור של ה-NCAA כ-530 מיליון דולר לעונה.

אגב, גם בתחום האונליין CBS מכניסה לא מעט כסף ממשחקי המארץ' מאדנס. אשתקד צפו במשדרים באינטרנט כ-4.8 מיליון יוניק יוזרס (משתמשים יחודיים), כאשר הרשת מכרה פרסומות בשווי כולל של 23 מיליון דולר. השנה צופים ב-CBS שהסכום יעלה בשיעור של עד 20%.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט