אורן זריף לא מופיע ב"אח הגדול"? מציע את שירותיו לשוהים בווילה בשל "נזקים בלתי הפיכים שעלולים להיגרם להם"

"הסתגרות של אנשים במקום אחד יכולה לגרום נזק בלתי הפיך של סכיזופרניה, קלסטרופוביה, עלייה של לחץ דם ואף אימפוטנציה" ; "ידוע כי אני בעל יכולות וכוחות... אני רואה את הגעתי לבית כחובה מוסרית"

לפני כשבוע פנה אורן זריף לתוכנית "האח הגדול VIP" באמצעות עו"ד בצלאל לוי, לתשלום של 7.8 מיליון שקל על השתתפותו בתוכנית, בגין אובדן ימי עבודה. קשת לא אישרה את הידיעה ואמרה כי הכל ייחשף בתחילת מועד שידור התוכנית.

ואכן, אתמול (א'), התברר שזריף כלל וכלל אינו מופיע בתוכנית. אבל הדבר אינו מונע מזריף לפנות בדרישה להפקת התוכנית.

אחרי שדרש כסף מיצחק תשובה על גילוי הגז הטבעי, הבטיח לשר התשתיות בנימין בן-אליעזר להעלות את מפלס הכינרת, אמר לאביגדור ליברמן שיש לו חלק בהצלחת "ישראל ביתנו" וקינח בברכה לגיא זוהר, הפעם זריף מציע את עזרתו כי הוא "חוזה אסון גדול למשתתפי התוכנית". התשלום אותו דורש זריף - 27,800 שקל. הכסף ייתרם לעמותת "חיים" הומכת בחולי סרטן.

"לא הגעתי עמכם להסדר בנוגע להשתתפותי מאחר והדרישות אינן מקובלות עליי... אסכים לתרום מזמני וממרצי ולהגיע פעמיים בשבוע לבית האח הגדול ולטפל בשוהים בווילה", כותב זריף.

"הסתגרות של אנשים במקום אחד יכולה לגרום נזק בלתי הפיך של סכיזופרניהו/או קלסטרופוביה ו/או C.V.A או העלאה של לחץ דם ואף אימפוטנציה", מזהיר זריף. "ידוע כי אני בעל יכולות וכוחות... אני רואה את הגעתי לבית כחובה מוסרית".

"ברצוני למנוע מהם להיכנס למצבים בלתי הפיכים ומניעת הידרדרות קשה במצבם", הוסיף. "כל האמור בנוגע למחלות ונזקים זו דעתי האישית והמקצועית לאור הניסיון הרב בתחום פעולתי מזה שנים".

"אני מתריע בפני מפיקי התוכנית כי הימנעות מלהסתייע בעזרתי יביא למצבים קשים אם בזמן התוכנית או לאחריה....", מציין זריף.

בנוסף מציע זריף אלטרנטיבה להגיע לבית האח הגדול מדי ערב לרבע שעה לבדוק את מצב השוהים בו ואף "ישחרר חסימות" למי שלוקה בהן.