משרד ש. הורוביץ מקים מועדון בוגרים לעורכי הדין והמתמחים שעבדו בו במשך 88 שנים

המועדון יאפשר למאות עורכי הדין שעבדו בו לשמור על קשר עם המשרד ועם עובדיו וליצור קשרים חדשים עם עמיתים מכל ענפי הפעילות המשפטית והעסקית ; עם בוגרי המשרד נמנים בין היתר ד"ר יורם טורבוביץ ואילנה דיין

רובנו מכירים את הקמפיין האינטראקטיבי של המכללה למינהל, שיצא באינטרנט, בטלוויזיה, ברדיו ובסלולרי תחת הסיסמה "עם NETWORKING של 28 אלף בוגרים, אין גבול לאן שתוכלו להגיע". הקמפיין מציג את שמות בוגרי המכללה והקשרים העסקיים ביניהם, ומתמקד בהצלחתם בעבודה בזכות מערך הנטוורקינג ביניהם.

לא רק מוסדות אקדמיים מכירים בערך הנטוורקינג ומועדוני הבוגרים. פירמות עורכי-דין בעולם קלטו מזמן את הפוטנציאל הטמון ברשת בוגרים - Alumni Networks - של המשרד. בזו אחר זו, הקימו פירמות מובילות בארה"ב ובאירופה - בהן קליפורד צ'אנס, סקאדן, אלן & אוברי וקירקלנד & אליס - רשתות בוגרים מושקעות, שמבוססות על התפיסה שעם רשת בוגרים ענפה ניתן להגיע רחוק.

רשתות הבוגרים מעניקות יוקרה למשרד ומקדמות את תדמיתו, בהתבסס על המוניטין וההצלחה של הבוגרים. מנגד, הבוגרים נהנים מהמוניטין של המשרד, יכולים לשמור על קשר עם עמיתים, לחדש חברויות ישנות, לחפש עבודה בפירמה ומחוצה לה, להציע עבודה, להחליף רעיונות והזדמנויות עסקיות עם עמיתיהם, להתעדכן בחדשות הפירמה ורשת הבוגרים, ולקבל הזמנות לאירועי בוגרים בעולם.

ואם זה טוב לשכנינו בחו"ל, זה בוודאי טוב גם לישראל. משרד עוה"ד ש. הורוביץ, הוא הראשון בארץ שמקים מועדון בוגרים, שיחזק את הקשר שלו עם מאות עורכי-הדין והמתמחים שעבדו בו במשך 88 שנים, והמשיכו לשורה של תפקידי מפתח בחברה הישראלית.

משרד עוה"ד ש. הורוביץ, שהוקם ב-1921, מתבסס על המודל הקיים בפירמות ובארגונים מובילים בעולם. המועדון יאפשר למאות עורכי הדין שעבדו בו לשמור על קשר עם המשרד ועם עובדיו, לחדש קשרים עם חברים וליצור קשרים חדשים עם עמיתים מכל ענפי הפעילות המשפטית והעסקית.

לדברי עו"ד טל בנד, שותף בכיר והאחראי על הקמת המועדון, "ש. הורוביץ, כמשרד ותיק ומוביל בישראל, היה בית שני ומקום עבודה לפרקליטים רבים שהפכו לאנשי מפתח בחברה הישראלית ומחוצה לה. כמשרד הידוע במסורת של מצוינות, אנו מחויבים לחזק את הקשר עם האנשים שתרמו למוניטין ולמקצועיות שלו".

בנוסף להיבט החברתי יהיה למועדון גם היבט עסקי. "הנגישות למאות אנשים בעמדות מפתח ובשלבים שונים בקריירה שלהם, היא כר פורה להציע ולמצוא קשרי מסחר ועבודה בארץ ובחו"ל", אומר בנד.

עם בוגרי המשרד נמנים גם שופטי בתי המשפט - השלום, המחוזי והעליון, ועורכי דין מובילים בתחומם, ביניהם ראובן בכר, משה שקל, מנחם טולצינסקי, זאב שרף, שירה דונביץ. כמו כן, יצאו מהמשרד אנשי עסקים בכירים ואנשי מפתח בכלכלה ובתקשורת, ביניהם ד"ר יורם טורבוביץ, אילנה דיין, אייל גבאי, ניר אפשטיין, רענן כהן וד"ר יואב בן דרור, ואנשי אקדמיה בכירים, בהם פרופ' דויד גילה, פרופ' מיכל גל-שיצר, ד"ר עלי בוקשפן, ד"ר אייל גרוס וד"ר אורן פרז.

* כיצד עלה הרעיון של הקמת הרשת?

בנד: "עורך-דין יוצא המשרד, שלומד בחו"ל, הסב את תשומת לבנו לרשתות דומות בחו"ל. גלגלנו את הרעיון בשיחות בין השותפים, ולא היה אחד שנותר אדיש לו. בש. הורוביץ יש תפיסה ארגונית ותרבותית שמכבדת את מה שעשו קודמינו. יש למשרד היסטוריה ומסורת של משפטנות ועריכת-דין, תוך טיפוח ערכים של מצוינות, מקצוענות ויסודיות. כולנו השתלבנו בגוף הזה, וממשיכים לפעול לקדמו ולפתחו. בה בעת, חשוב לנו לשמור על קשר עם המשפטנים המצוינים שתרמו לייחודיותו ושהיו חלק ממוסד זה במהלך השנים".

* אילו פעולות נדרשות כדי לחנוך רשת כזאת?

"מרגע שהתגבשה הדעה וההחלטה להקים ארגון בוגרים, ערכנו בדיקות בארגונים דומים של גופים אחרים - מוסדות אקדמיים ופירמות גדולות וותיקות של עורכי-דין בחו"ל. נעזרנו גם ב"לקס מונדי", הארגון הרב-לאומי שבו אנו חברים, שמאגד פירמות עצמאיות של עורכי-דין מ-150 מדינות, שתרם לנו בעצה ובידע, ומהניסיון של חבריו בהקמת ה-ALUMNI.

"הקמנו במשרד ועדה מיוחדת של שותפים, שבחנה היבטים שונים של ההקמה, החל בהיבטים משפטיים שקשורים לפנייה ליוצאי המשרד ולריכוז נתוניהם, דרך ההיבטים הטכניים וכלה בהתאמת אתר האינטרנט. אפילו טופס ההרשמה היה נשוא לישיבות רבות, להתלבטויות, ולהפקת לקחים".

המשרד יחנוך את מועדון הבוגרים באירוע חגיגי שיתקיים בהמשך השנה. להערכת בנד, תוך חודשים ספורים תחל פעילות הרשת. "עם ההשקה, תחל הפעילות של הקמת מאגר המידע ופנייה לבוגרים. בתוך תקופה קצרה אנחנו מקווים להצטרפות של מספר רב של יוצאי המשרד, ונזמינם למפגש משותף שבו יושק הארגון. לאחר מכן, נקיים פעילויות נוספות, שמטרתן להדק את הקשר עם יוצאי המשרד, לשתפם בקורה בש. הורוביץ, ולמצוא דרכים להביא להם עניין ותועלת מהקשר איתנו".