יוניליוור משיקה סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה"

זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל ; השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן

לאחר שהמותג בדין הפך ברשתות השיווק ללוס לידר, עושה חברת יוניליוור מאמצים להרים את המותג. החברה השיקה היום (ב') סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה", בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.

השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן.

שוק מרככי הכביסה בארץ מוערך ב-144 מיליון שקל בשנה עם גידול של 2% בשנה האחרונה. את השוק מוביל בדין המחזיק בנתח שוק של 34%, ואחריו סנו מקסימה וסוד המחזיקים בנתח שוק של 24% כל אחד, נקה המחזיק בנתח שוק של 7% ואחרים. הנתונים מבוססי על נתוני נילסן, ינואר 09. 95% משוק הינו מרככי כביסה רגילים, 3% דפי ייבוש ו-2% מרככים מרוכזים.