לאחר שהמותג בדין הפך ברשתות השיווק ללוס לידר, עושה חברת יוניליוור מאמצים להרים את המותג. החברה השיקה היום (ב') סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה", בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.
השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן.
שוק מרככי הכביסה בארץ מוערך ב-144 מיליון שקל בשנה עם גידול של 2% בשנה האחרונה. את השוק מוביל בדין המחזיק בנתח שוק של 34%, ואחריו סנו מקסימה וסוד המחזיקים בנתח שוק של 24% כל אחד, נקה המחזיק בנתח שוק של 7% ואחרים. הנתונים מבוססי על נתוני נילסן, ינואר 09. 95% משוק הינו מרככי כביסה רגילים, 3% דפי ייבוש ו-2% מרככים מרוכזים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.