רנו מרחיבה בתערוכת ז'נבה את משפחת המגאן החדשה, והפעם עם דגמים שיהיו רלוונטיים לשוק הישראלי בהקדם. בראשן ניצב הדור החדש של המיניוואן "סניק", שנחשף גם בגרסה הרגילה וגם בגרסת ה"גראנד" הארוכה עם שבעה מקומות ישיבה.
באגף ההנעה החידוש הרלוונטי המרכזי הוא מעבר לתיבה אוטומטית רציפה מטיפוס CVT, שתוצע עם מנוע ה-2 ליטר במקום האוטומטית המקובלת.


ברשימת החידושים ניתן למצוא גם מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר חסכוני וחזק עם 130 כ"ס. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2 ליטר (150 כ"ס) יוצע עם שילוב של תיבה אוטומטית. הגראנד סניק מציע גם תוספת מרשימה של 92 ליטר לתא המטען כאשר כל מקומות הישיבה מאויישים.

במקביל הציגה רנו גם את גרסת הסטיישן החדשה של המגאן. בסיס הגלגלים שלה ארוך ב-6.2 ס"מ מזה של במגאן האצ'בק וניצב על 2.7 מטר. תא המטען צמח ל-524 ליטר וכעת ניתן להטעין לקבינה מטענים באורך כולל של עד 2.55 מטר.
על רצפת ומכללי הסטיישן החדשה תוצג בהמשך השנה גם גרסת הסדאן, שתיקרא "פלואנס", והמכונית החשמלית של "בטר פלייס".

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.