Nav N Go הכריזה על תוכנת ניווט לטכנופובים

תוכנת iGO amigo מיועדת למשתמשי ניווט שמנסים את עולם ה-GPS בפעם הראשונה בחייהם, כאשר התוכנה החדשה מציגה ממשק הצפוי להיות בעל נגישות גבוהה למשתמש המתחיל

חברת Nav N GO הישראלית הכריזה היום בתערוכת המחשבים סביט בגרמניה על תוכנת ניווט חדשה לטכנופובים. תוכנת iGO amigo מיועדת למשתמשי ניווט שמנסים את עולם ה-GPS בפעם הראשונה בחייהם, כאשר התוכנה החדשה מציגה ממשק הצפוי להיות בעל נגישות גבוהה למשתמש המתחיל.

תוכנת amigo פותחה על בסיס הפורמט של iGO8 My Way אשר הפכה לתוכנה הדומיננטית בשוק המקומי. התוכנה מתמקדת בצרכיהם של הצרכנים הניגשים לראשונה בחייהם לתוכנת ניווט, כך שלא "ילכו לאיבוד" בתפריטים ובפרופילים מורכבים. התוכנה לומדת את הרגליו של המשתמש ומתאימה את עצמה לצרכיו.

כך למשל, כאשר המשתמש מקיש אות ראשונה של עיר, לדוגמא "ח", התוכנה תעלה כאופציה ראשונה את העיר הגדולה ביותר באזור, במקרה זה- "חיפה". אולם, לאחר שהתוכנה תלמד שהמשתמש נוסע דרך קבע ל"חדרה", מעתה ואילך כאשר המשתמש יקיש "ח", היא תבחר כאופציה הראשונה את "חדרה" ולא את "חיפה".

מעבר לכך, באם התוכנה תזהה שהמשתמש רגיל לנסוע ביום ובשעה מסוימת למקום מוגדר, היא תציע את המקום האמור ביום ובשעה המיועדים כאופציה הראשונה ליעד.

לדברי דודי וירניק, נשיא Nav N Go: "קיבלנו פניות רבות מצרכנים חדשים אשר פיתחו סקרנות גבוהה לגבי iGO אך גם הביעו חשש כמשתמשים לראשונה בחייהם בתוכנת ניווט. התוכנה כוללת 80% מהפונקציות של "האח הגדול" iGO8, אך זאת ב-20% בלבד מהמורכבות שלו". Amigo צפויה לצאת בארץ בעוד כשבועיים.