דירוג שכר המנהלים: 132 אלף שקל בחודש למשנה למנכ"ל קסטרו

דירוג "ליגת העל" של "גלובס" כולל 13 בנקאים ו-4 נשים ; עלות שכרו של מנכ"ל מרכנתיל דיסקונט עמדה על 331 אלף שקל בחודש ; 201 אלף שקל בחודש לאילנה קאופמן, מנכ"לית גולף

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, יכול להיות רגוע. לפחות למשך השבוע הקרוב, ואולי אף השבועיים הקרובים, אין הרבה מנכ"לים ש"יאיימו" על המקום הראשון שתפס בדירוג "ליגת העל" של "גלובס". עלות שכר חודשית של 910 אלף שקל היא לא סכום שאפשר לעקוף בנקל, ולראיה העובדה שאת המקום השני בדירוג תופס אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, עם עלות שכר שמהווה כמחצית מזו של שפירא.

ובכל זאת, בהמשך הדירוג יירשמו במהלך הימים הקרובים שינויים בדומה לאלו שכבר נרשמו עד כה. סף הכניסה לדירוג עומד כרגע על עלות שכר חודשית של 125 אלף שקל, ונכון להיום הצליחו לעבור אותה 13 בנקאים.

החברה האחרונה שהצליחה להכניס לרשימה חלק ממנהליה הבכירים היא רשת האופנה קסטרו. כמדי שנה, קסטרו מפרטת את שווי דמי הניהול ששילמה לארבעה מבין בעלי השליטה בה במצטבר - אהרון קסטרו (יו"ר), לינה קסטרו (דירקטורית), גבי רוטר (מנכ"ל משותף) ואתי רוטר (מנכ"ל משותף) - ואשתקד מדובר היה על סכום של 10.2 מיליון שקל. הסכם הניהול בין החברה לארבעה נחתם כבר לפני עשר שנים.

גם משנה למנכ"ל וגם סמנכ"ל כספים

וכך, המנהלת הבכירה בחברה שדו"חות קסטרו מגלים את עלות שכרה בנפרד היא מי-טל וינפלד-רון, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית כספים ופיתוח עסקי בינלאומי. עלות שכרה של וינפלד-רון עמדה אשתקד על 1.6 מיליון שקל, וכללה שכר בשווי של 617 אלף שקל ומענק בשווי של 881 אלף שקל.