רקטה נפלה בחצר בית כנסת בנתיבות; איש לא נפגע

מוקדם יותר נורו פצצות מרגמה וקסאמים לעבר המועצה האזורית שער הנגב ; בתגובה לירי הפציץ כלי טיס של חיל האוויר ארבע מנהרות להברחה בדרום רצועת עזה

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

ערב לא שקט עובר על יישובי הדרום: רקטה ששיגרו חמושים פלסטינים הערב לעבר הדרום נחתה בחצר בית כנסת באזור התעשייה בנתיבות סמוך לשעה 20:30 . למרבה המזל לא היו מתפללים בבית הכנסת כך שאיש לא נפגע, אך נזק נגרם למקום. מוקדם יותר נורו פצצות מרגמה וקסאמים לעבר המועצה האזורית שער הנגב

ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר אמר לחדשות 2 כי "באזור יש הרבה מאוד בתי מגורים וגני ילדים הבנויים בצפיפות, למזלנו הגדול אף אחד לא נפגע מהנפילה".

מוקדם יותר הערב זוהה ירי של שתי רקטות ושתי פצצות מרגמה אל עבר יישובי המועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

בתגובה לירי הפציץ כלי טיס של חיל האוויר ארבע מנהרות להברחה בדרום רצועת עזה. בצה"ל דיווחו כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות, והוסיפו כי הם רואים בחמאס כנושא באחריו לשמירה על השקט ביישובי הדרום.

הבוקר תקף חיל האוויר שניסתה לירות טילי נ"ט לעבר כוח צה"ל ליד כיסופים. שלושה מחברי החולייה נהרגו. זמן קצר לאחר התקרית, סמוך לשעה 8:50, נחתה רקטת קסאם בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית שדות נגב. לא דווח על נפגעים או על נזק. סמוך לשעה 10:00 נורו עוד שתי רקטות שנפלו בשטחים פתוחים בשטח המועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

"חזרנו לתקופה של לפני עופרת יצוקה"

"הייתה אזעקת צבע אדום, ונשמעו שתי נפילות, אחת אותרה מערבית ליישוב והשנייה טרם אותרה", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט מיכל שבן קוצר. "חזרנו לתקופה שהייתה לפני עופרת יצוקה וממשיכים כרגיל. כמובן שהערנות מוגברת וקבועה והתושבים נמצאים בקרבה למרחבים מוגנים, אבל ממשיכים".

בתגובה לירי הרקטות ופצצות המרגמה לעבר שטחי הדרום, הפציצו מטוסי חיל האוויר מנהרה להברחת אמצעי לחימה לרצועת עזה.