אולמרט קורא להפסיק את הפגנות הענק למען שחרור גלעד שליט: "הפגנות של 20 אלף איש רק מחזקות את החמאס"

כך דווח בגלי צה"ל ; במטה החברים למען גלעד שליט מסרו בתגובה: "איננו יודעים אם ההפגנות ההמוניות לשחרור שליט עוזרות, אך מה שאנחנו יודעים בוודאות זה שאולמרט לא עוזר"

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, קרא היום להפסיק את הפגנות הענק למען שחרורו של החייל החטוף, גלעד שליט. "הפגנות של 20 אלף איש אינן עוזרות", אמר, "הן מחזקות את החמאס - חלאות האדם שמחזיקות בו" - כך דווח בגלי צה"ל.

במטה החברים למען גלעד שליט מסרו בתגובה: "איננו יודעים אם ההפגנות ההמוניות לשחרור שליט עוזרות, אך מה שאנחנו יודעים בוודאות זה שאולמרט לא עוזר".

ביום א': הוריו של גלעד יעלו למאהל מחאה בירושלים

בהמשך למאבק הציבורי לשחרור שליט, יושק ביום ראשון הקרוב קמפיין חדש למען שחרור החייל, במסגרתו יעלו הוריו של החייל, נועם ואביבה שליט, להתגורר במאהל מחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים.

הקמפיין יכלול גם מסע פרסום נרחב על שלטי חוצות, בטלוויזיה וברדיו, במטרה לזרז את המגעים לשיחרור בנם. הקמפיין יכלול פרסום שלטים שעליהם הכיתוב "הצילו" בכתב-ידו, כפי שהופיע במכתבים שונים שהועברו מהשבי. כמו כן, נאספו הברות מתוך קלטת השמע שהפיץ חמאס לפני כשנתיים ומהן הורכבה, גם כן, המילה "הצילו".

במשפחת שליט אומרים בעצבות כי ברור להם שזאת ההזדמנות הכמעט אחרונה להציל את בנם. "לממשלת ימין מוטיבציה קטנה יותר לשחרר אסירים", הם סבורים, "גם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, חושב כמונו, אך לפי שעה השיחות מול חמאס בקהיר לא מתקדמות באופן משמעותי".