שטראוס תשקיע 4.5 מיליון שקל בחנות הפופ-אפ "טורקי בסנטר"

במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים ; המהלך ילווה בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי

קבוצת שטראוס תשקיע 4.5 מיליון שקל ב"טורקי בסנטר". מדובר בסוג של חנות פופ-אפ שהקבוצה חונכת במטרה להעביר את חוויית המותג.

במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים מעולמות הקפה הטורקי.

ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

מנתוני קבוצת שטראוס עולה כי המיתון לא פגע בצריכת הקפה, והוא בא לידי ביטוי במעבר מצריכת קפה בבתי-קפה לצריכת קפה ביתית.

לפי סטורנקסט, ב-2008 רשמה קטגוריית הקפה גידול של 4%.