סטודנטים לחשבונאות באוניברסיטת ת"א מוחים על עזיבת המרצה שלומי שוב

ביום חמישי הודיע רו"ח שוב על התפטרותו יחד עם צוותו הכולל 2 מתרגלים ו-3 עוזרי הוראה, זאת בשל טענות להפרת הסכם כלפיו ; הסטודנטים: "באנו לשנת השלמה באונ' ת"א כי הובטח לנו ששלומי שוב ירכז את התחום"

תסיסה בקרב הסטודנטים העושים שנת השלמה בחוג לחשבונאות באוניברסיטת תל-אביב, בעקבות התפטרותו של המרצה רו"ח שלומי שוב עם כל צוות ההוראה שלו - כך נודע ל"גלובס".

הסטודנטים צפויים להיבחן בבחינות מועצת רואי חשבון בעוד פחות מחודשיים. לדברי נציגי הסטודנטים, "החלפת הצוות כעת, חודש וחצי לפני הבחינה, פוגעת בנו".

ביום חמישי האחרון הודיע רו"ח שוב על התפטרותו, יחד עם צוותו הכולל 2 מתרגלים ו-3 עוזרי הוראה, זאת בעקבות טענה להפרת הסכם כלפיו מצד הנהלת האוניברסיטה.

בעקבות התפטרותו, הביעו נציגי הסטודנטים את מחאתם על כך בפני ראש החוג לחשבונאות, פרופ' עמיהוד דותן.

לדברי אחד מנציגי הסטודנטים, "מבחינתנו האוניברסיטה ביצעה כלפינו הפרה, בכך שחודש וחצי לפני בחינות המועצה מחליפים את כל צוות ההוראה. אנחנו חושבים שרצוי שהאוניברסיטה תשב עם רו"ח שוב ואולי תגיע להסמכה. עוד באותו יום דיברנו עם ראש החוג והעלינו בפניו קריאה כי אנו לא רוצים שינוי כזה בסוף השנה".

לדבריו, מדובר בשנה חוץ-אקדמאית שאינה שנת חובה, ורבים מהסטודנטים הגיעו לשנת ההשלמה בגלל רו"ח שוב. "באנו לשנת השלמה בתל-אביב כי הובטח לנו ששלומי שוב ירכז את כל התחום הפיננסי בשנת השלמה. הרבה אנשים נרשמו רק בגלל שהובטח להם שהוא ירכז. ראש החוג אמר לנו שיש מרצה מחליפה וצוות מחליף, ושהם לא רואים שזה גורם לנו פגיעה. אנו לא רואים את זה כך, כי רבים מאיתנו הגיעו לפה דווקא בגלל שהובטח לנו ששלומי שוב ילמד".

לדברי הנציג, בכוונת הסטודנטים לפנות לראש החוג ואף לדיקן הפקולטה בעניין זה.

החוג לחשבונאות, פרופ' עמיהוד דותן, מסר בתגובה: "שלומי שוב הפסיק את עבודתו מיוזמתו. הצטערנו שזה קרה אבל התארגנו, וישנו צוות מנוסה שלנו שייכנס לנעליו של שלומי ויסיים את השנה בהצלחה מרובה לא פחות".

בהתייחס לשאלה אם נגרמת פגיעה בסטודנטים אמר דותן: "מכיוון שאני יודע מי המחליפים אני לא חושב שתהיה פגיעה, אם כי היינו שמחים אם השנה היתה מסתיימת עם אותו הצוות. זה לא קרה מיוזמתנו, אך מאחר שזה קרה - התארגנו והכנסנו צוות שהוא טוב ומעולה, שעשה את זה בעבר ויעשה את זה בעתיד".