מנכ"ל פרטנר מתחייב: לא יהיו פיטורי התייעלות בחברה ב-2009

דוד אבנר: "החברה איתנה פיננסית ותפעולית, ונעשה מאמץ עליון כדי לשמר את האנשים שלנו" ; אמר את הדברים במסגרת כנס מנהלים שערכה החברה השבוע ובו הציג אבנר את פעילות 2008 ואת התוכניות ל-2009

מנכ"ל פרטנר , דוד אבנר, התחייב בפני מאות ממנהלי החברה שלא לבצע פיטורי התייעלות ב-2009. אבנר אמר את הדברים במסגרת כנס מנהלים שערכה החברה השבוע ובו הציג אבנר את פעילות 2008 ואת התוכניות לשנת 2009.

בנאום שנשא אמר אבנר כי "2008 היתה שנת שיא, אנו מובילים את שוק הסלולר בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים. במהלך השנה הקמנו שני ערוצים אסטרטגיים נוספים בהם השקענו ובשנים הקרובות נקטוף את הפירות. תוצאות אלה הושגו בזכות עבודתכם המאומצת והמקצועית.

"שנת 2009 מסתמנת בעולם כשנת מפנה מגאות כלכלית למיתון עמוק. נכנסנו למיתון כחברה יעילה, ואנו ממשיכים בדרך זו. כמו כן, גם השקנו תוכנית התייעלות חדשה. יחד עם זאת, אני מאמין שהמשאב האנושי הוא מקור כוחנו. לא יהיו פיטורי התייעלות ונעשה מאמץ עליון כדי לשמר את האנשים המצוינים שלנו. החברה איתנה פיננסית ותפעולית וביחד עם האנשים הנפלאים שלה, נצלח את התקופה הקשה".

פרטנר מצפה לקטוף פירות משני מהלכים מרכזיים שביצעה בסוף 2008 הכוללים כניסה לתחום הטלפוניה הנייחת והאינטרנט והרחבה של פעילות התוכן שלה במסגרת כניסה מדורגת לעולם הטלוויזיה, שתורחב במהלך השנה.

פרטנר גייסה עשרות עובדים לצורך פעילויות אלה ב-2008, כאשר בין היתר הקימה מוקד שירות לקוחות חדש לפעילות האינטרנט והטלפוניה וגייסה טכנאים ואנשי מכירות ותוכן.

לעומתה, סלקום דיווחה על פיטורים של כ-350 איש במהלך 2008, ובינתיים נמנעה מלמסור תחזיות לגבי הרעה בפעילותה ב-2009. מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, הצהיר רק לאחרונה שהוא מתכוון לנסות ולהתייעל ללא פיטורי עובדים.