פרטנר משנה את מודל הגלישה באינטרנט הסלולרי

הודיעה על שינוי במבנה הפורטל הסלולרי שלה, שנועד להרחיב את השימוש בו ע"י הוספת קטגוריות ומתן גישה קלה יותר לאתרים הפופולריים הגדולים כגון גוגל, פייסבוק, יאהו, CNN ועוד

חברת פרטנר מתחילה שלב ראשון שנועד להגביר את השימוש באינטרנט הסלולרי. החברה הודיעה היום (ד') על שינוי במבנה הפורטל הסלולרי שלה כדי להרחיב את השימוש בו על-ידי הוספת קטגוריות וגישה יותר קלה לאתרים הפופולריים הגדולים כמו גוגל, פייסבוק, יאהו, CNN ועוד.

מדובר בשינוי שבא לענות על הביקוש ההולך וגובר לאינטרנט באמצעות הסלולר ועל רקע המגמה ההולכת ומתרחבת בעולם של שבירת מודל הגן הסגור שמגביל את לקוחות הסלולר לשימוש בפורטל הסלולרי של המפעיל.

נדגיש שפרטנר לא הלכה עד הסוף במודל החדש שכן הגלישה לאינטרנט הציבורי יותר מורכבת ומחייבת שינוי הגדרות במכשיר, אך מדובר בצעד נוסף בכיוון הזה. פרטנר הגדילה בצורה משמעותית את היקף הצריכה בפורטל הסלולרי שלה ל-1 ג'יגה.

בנוסף, החברה החליטה להעניק ללקוחותיה בדור השלישי 30 מגה לגלישה מחוץ לפורטל הסלולרי בתמורה לתשלום הקבוע של 24 שקלים לחודש. מהחברה נמסר כי לראשונה בישראל מתאפשרת גישה קלה ונוחה ללקוח למגוון רחב של אתרים מובילים, והכל במסגרת חבילת הגלישה הבסיסית אותה רוכש הלקוח. כמו גם, ניתן לרכוש חבילה מורחבת הכוללת MB150 לגלישה באינטרנט ו- 0MB100 לגלישה בפורטל orange time, במחיר של 46.90 שקל לחודש. התשלום מעבר לכלול בחבילה הינו 0.5 שקל ל- MB1.