המנכ"ל מאמין בחברה: דאג ברג'רון רכש מניות וריפון ב-1.2 מיליון דולר

ביצע סדרה של רכישות בשוק בימים האחרונים, לפי מחיר ממוצע של 4.17 דולר למניה, והגיע לאחזקה של 2.2%

90% מערכה של מניית וריפון התנדפו ונמוגו מאז דצמבר 2007, בעקבות סאגת הליקויים בדיווח החשבונאי, ובשל החרפת המצב הכלכלי בעולם לאחר שתיקון הדו"חות כבר הגיע לסיומו. בראש הפירמידה של וריפון יש מי שחושב שבמחיר הנוכחי, מדובר בהזדמנות קנייה: מנכ"ל החברה, דאג ברג'רון, השקיע בימים האחרונים 1.2 מיליון דולר ברכישת קרוב ל-300 אלף מניות וריפון, בסדרה של עסקאות בשוק שהתבצעו במחיר ממוצע של 4.17 דולר למניה.

הרכישות האחרונות מביאות את ברג'רון לאחזקה של 2.2% בחברה שבניהולו. חלק מהמניות שנרכשו מוחזקות בנאמנות עבור בני משפחתו של ברג'רון, שכנראה מאמין שבטווח הארוך מניות וריפון עשויות להיות ירושה טובה לילדים.

חלק הארי של המניות נרכש בידי חברת DGB, שבבעלות ברג'רון, ונזכיר כי החברה, ששמה נושא את ראשי התיבות של שמו המלא של ברג'רון, היתה עד לפני חודשים בודדים חלק מהקבוצה שהתכוונה לרכוש את גילת לוויינים, בעסקה שהתבטלה זה מכבר.

וריפון מוכרת עמדות לתשלום באשראי, וברוב העולם לקוחותיה הם בנקים וחברות כרטיסי אשראי. שווי השוק שלה עומד על 410 מיליון דולר, והיא נסחרת במקביל בבורסת ניו-יורק ובתל-אביב. ברבעון הפיסקלי הראשון שלה, שהסתיים ב-31 בינואר, רשמה וריפון הכנסות של 214 מיליון דולר. בשורה התחתונה היא כבר הפסידה 182 מיליון דולר, בין היתר לאחר מחיקה חשבונאית של המוניטין מהמאזן, בהיקף של 178.3 מיליון דולר.