בעלי המניות של רשת הזרימו כספים לחברה - למעט אביב גלעדי

עיקר ההזרמה, כ-5 מיליון שקל, נעשתה ע"י אודי אנג'ל המחזיק בכ-51% ממניות רשת ; עפ"י התקנון של השותפות, לגלעדי - המחזיק ב-20% ממניות רשת - יש ארכה של מספר שבועות להזרים את הכספים לחברה

בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 רשת הזרימו הבוקר (א') לחברה 10 מיליון שקל, זאת למעט אביב גלעדי המחזיק בכ-20% ממניות רשת, אשר לא היה שותף להזרמה - כך נודע ל"גלובס". עיקר ההזרמה, כ-5 מיליון שקל, נעשתה על-ידי אודי אנג'ל המחזיק בכ-51% ממניות רשת.

על-פי הערכות, כבר בימים הקרובים יתברר מה בכוונת השותפים ברשת - אנג'ל, מיכאל שטראוס ושרפ"ק (שרם-פודים-קלנר) - לעשות בעניין אי ההזרמה על-ידי גלעדי, כאשר האופציות שעומדות לראשותם הן דילול חלקו של גלעדי - או לחילופין נקיטה באמצעים משפטיים. יש לציין כי על-פי התקנון של השותפות, לגלעדי יש ארכה של מספר שבועות להזרים את הכספים.

כזכור, בשבוע שעבר התקבלה באסיפת הכללית של רשת ההחלטה להזרים כסף לחברה, כ-10 מיליון שקל, אולם בפועל ההזרמה בוצעה הבוקר. למעט גלעדי המחזיק ב-20% ממניות רשת, שאר השותפים בחברה - ובהם גם שטראוס המחזיק ב-16% מהמניות ושרפ"ק המחזיקה ב-13% - נתנו את הסכמתם והזרימו את הכסף, כל אחד על-פי חלקו היחסי החברה.

ההחלטה להזרים כסף לרשת נובעת מבעיה תזרימית של החברה, אולם מדובר בבעיה שמוגדרת בשלב זה כמינורית ושנובעת בעיקרה מההפסדים שרשמה החברה בתום שנת 2008, כמו גם מההבנה של בעלי המניות כי הבנקים אינם צפויים בימים אלה לספק הלוואות.

טרם ההחלטה על הזרמת הכספים התקיימה פגישה בין בעלי המניות, במטרה להגיע להסכמות ביחס לתקציב החברה לשנה הקרובה. לאחר תיקונים שנעשו, בעלי המניות הסכימו פה-אחד לתקציב המתוקן שנקבע והתחייבו להזרמה של כספים לחברה.

עד למועד פרסום הידיעה לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אביב גלעדי, המחזיק כאמור ב-20% ממניות החברה יחד עם שותפו אודי רקאנטי.