אחרי השערורייה, CA ממנה מנכ"ל חדש: שי און

לאחר 9 שנים בהן ניהל אריה אופנר את הפעילות המקומית הוא עזב את תפקידו על רקע ביקורת שערכה החברה וחשדות לאי סדרים ; לפי הערכות, CA, שמוכרת בכ-50 מיליון דולר בשנה בישראל, הפסידה לקוחות בתקופה הזו

שלושה חודשים אחרי הסערה סביב סיום תפקידו של אריה אופנר, מנכ"ל הפעילות הישראלית של CA, היא ממנה לו מחליף - שי און (46). לאחר 9 שנים בהן ניהל אופנר את הפעילות המקומית הוא עזב את תפקידו על רקע ביקורת שערכה החברה וחשדות לאי סדרים.

כניסה לתפקיד של מנכ"ל מקומי, לאחר שהמנכ"ל הקודם עזב בנסיבות לא נעימות, היא אתגר לא פשוט. אופנר וחיים שמש, המשנה למנכ"ל שעזב גם הוא בעקבות הפרשה, היו מוכרים בשוק ה-IT המקומי, והשאירו אחריהם ואקום מבחינת ניהול הפעילות בישראל. לפי הערכות, CA, שמוכרת בכ-50 מיליון דולר בשנה בישראל, הפסידה לקוחות בתקופה הזו.

און ניהל בשנתיים האחרונות את קבוצת שקד, חברת השקעות שהתמקדה בקלינטק. בין השנים 2000-2006, שימש כסגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ולפיתוח עסקי בנס טכנולוגיות, והיה אחראי על הקמת הפעילות הבינלאומית של החברה.

לאחרונה ביקר בארץ נשיא CA, מייקל כריסטנסון, וערך גם שיחות עם מועמדים לתפקיד. כריסטנסון אחראי גם על הרכישות האסטרטגיות של החברה וישראל נמצאת במקום בולט על מפת האפשרויות מבחינה זו. CA רכשה בחודשים האחרונים שתי חברות בישראל - יוריקיפיי ו-IDfocus - שעוסקות בתחום האבטחה. אופנר היה חבר גם בוועדת ההשקעות שהייתה אחראית על הרכישות בישראל, וסביר שגם און שמגיע עם ניסיון במיזוגים וברכישות, יתרום לפעילות זו.

און אמר היום כי הוא "מתכוון להיפגש עם הלקוחות באופן אישי".

לגבי מה שקרה עם קודמו בתפקיד מציין און כי "אני לא יודע מה קרה, לא הייתי באזור. CA מהווה בשבילי אתגר גדול".