מליסרון ואשטרום נכסים במו"מ לרכישת חלקה של כור ב"חוצות המפרץ" לפי שווי של 400 מיליון שקל

3 החברות מחזיקות היום במתחם בחלקים שווים, ואם תיחתם העסקה - יחזיקו מליסרון ואשטרום נכסים, שבשליטת משפחות נוסבאום, גירון ומשורר, במחצית מהמתחם כל אחת

חברת מליסרון שבשליטת יולי עופר וחברת אשטרום נכסים מנהלות מגעים עם חברת כור שבשליטת נוחי דנקנר לרכוש את חלקה במתחם המסחרי חוצות המפרץ שבצומת וולקן בחיפה, לפי שווי של 400 מיליון שקל.

שלוש החברות מחזיקות היום במתחם בחלקים שווים ואם תחתם העסקה יחזיקו מליסרון ואשטרום נכסים, שבשליטת משפחות נוסבאום, גירון ומשורר, במחצית כל אחת.

המתחם המסחרי משתרע על פני 150,421 מ"ר וקיימות בו זכויות בנייה לא מנצולות בהיקף של 173,131 מ"ר.

כור נכסים כבר ניהלה מגעים למכירת חלקה (33%) עוד ב-2003. המרכז המסחרי נמצא ב-87% שיעורי תפוסה ובשנת 2007 עמדו דמי השכירות השנתיים על כ-25 מיליון שקל.

היום הודיעה מליסרון כי היא מנהלת מגעים גם לרכישת קניון רמת אביב וקניון סביונים מידי אפריקה נכסים מקבוצת אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב. המחיר לרכישת קניון רמת אביב עומד על 1.5 מיליארד שקל ואילו המחיר לרכישת קניון סביונים הוא כ-180 מיליון שקל.

בבעלות מליסרון שני קניונים. מתחם הקריון, שמשתרע על פני 62 אלף מ"ר בקרית ביאליק, הוא הנכס העיקרי של החברה וכולל שטחי מסחר ומשרדים להשכרה, כשהקניון עצמו פרוס על פני כ-37 אלף מ"ר. קניון רננים שברעננה, משתרע על פני כ-36 אלף מ"ר.

גורמים המקורבים למגעים אישרו כי אכן מתנהל משא ומתן.