זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של דן

על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF ; בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין

חברת המדיה זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של חברת האוטובוסים דן - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF.

בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של "מר טלוויזיה", חיים יבין. הקמפיין, שעלה בימים אלה בפריסת מדיה רחבה - לרבות פרסום בערוצים 2 ו-10 - מתמקד בהשקת הכרטיס החכם החדש "רב קו".

חברת דן עבדה בעבר עם משרד הפרסום רגב-קוציקי, אך מזה מספר שנים מטפל בתקציב הקריאייטיב שלה מי שהיה אחראי בעבר על הסטודיו לצד רגב-קוויצקי, משרד ממי דר. מטבע הדברים, ממי דר - שאינו נמנה על 20 משרדי הפרסום הגדולים - לא נחשב ל"שחקן" בתחום המדיה, ולכן נדרשה החברה למשרד מדיה שיבצע עבורה את הרכישה והתכנון.

חברת דן אינה נחשבת למפרסמת גדולה. המהלך המשמעותי האחרון שעשתה בתחום הפרסום היה ב-2004, כשכל האוטובוסים של החברה מותגו בצבע אדום כחלק ממהלך של ניסיון לשנות תדמית בדרך ממעבר מקואופרטיב לחברה.

דובר דן מסר ל"גלובס": "נערך מכרז מסודר בין שלוש החברות, מנהל הכספים של דן בדק והשווה בין החברות על בסיס מסוים של פרסום בערוצים 2 ו-10. את ההתרשמות הכללית והמחיר האטרקטיבי ביותר נתנה חברת זניט".

על הקמפיין החדש נמסר מדן: "מדובר בפרויקט בקנה מידה ממלכתי, אחד הגדולים שנעשו בארץ. הקמפיין פונה לשני קהלים: למשתמשים הקבועים של החברה, הנקראים להחליף את הכרטיסים הישנים בכרטיס החכם; אך הפנייה החשובה לא פחות היא לאלה שלא נחשבים כצרכנים של תחבורה ציבורית, במטרה לגרום למעבר הדרגתי מרכב פרטי לתחבורה ציבורית - בעיקר בתוך הערים הגדולות".