ממשיכים בצמצומים: רוב עובדי ערוץ 10 לא יקבלו השנה שי לחג הפסח

עובדים המרוויחים עד 7,500 שקל יקבלו שי של 300 שקל ; ורשבסקי: "ביצענו צעדי התייעלות, אך אנו גאים שלא זרקנו איש למעגל האבטלה" ; הערוץ עדיין משלם מעל 100 אלף שקל בחודש ללונדון, קירשנבאום, חיימוביץ ואיילון

הקיצוצים בערוץ 10 נמשכים: הערוץ לא יחלק השנה שי לחג הפסח לעובדיו, למעט עובדים המרוויחים סכום של עד 7,500 שקל ברוטו שיקבלו שי בסך 300 שקל. מהלך זה מצטרף לקיצוצי שכר שנעשו בערוץ במהלך החודשים האחרונים, מתוך כוונה לעשות הכל על מנת שלא לפטר עובדים.

במכתב ששלח מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, לעובדי הערוץ ולעובדי חברת החדשות של הערוץ, הוא כותב: "מעבר לכך שעתידו של הערוץ עדיין לוט בערפל, אנו חווים תקופה קשה של ירידה משמעותית בהיקפי הפרסום, ירידה גדולה יותר מאשר חזינו. נדרשנו כבר להורדה משמעותית בשכרנו, וביצענו צעדי התייעלות כואבים, אך אנחנו יכולים להיות גאים בכך שבתקופה קשה זו לא זרקנו איש למעגל האבטלה.

"אני מקווה שבזמן הקרוב נסדיר את עתיד הערוץ, נצא להפקות חדשות על מנת לתמוך ביצירה הישראלית ולעשות טלוויזיה משובחת, ומשוכנע שנכונו לנו ימים יפים של הצלחות וניצחונות".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אכן לא יוענקו תלושי חג למרבית העובדים. החלטנו לעשות הכל כדי לשמור על מצבת עובדי הערוץ ולמנוע הצטרפות של מי מאיתנו למעגל האבטלה האכזרי, ממנו קשה מאד לצאת בתקופה זו. ההחלטה להצטמצם דורשת איפוק וסבלנות מכולנו, אך אנו גאים בה".

בשעה שערוץ 10 ממשיך לקצץ בתנאי העובדים מהשורה, כוכביו ממשיכים לקבל משכורות עתק, על אף קיצוצים שבוצעו בשכרם בחודשים האחרונים. מגישי מהדורת החדשות, מיקי חיימוביץ' ויעקב איילון, הרוויחו כ-150 אלף שקל בחודש - ועדיין מרוויחים יותר מ-120 אלף שקל בחודש כיום. ירון לונדון ומוטי קירשנבאום אמנם הסכימו לקיצוץ חד בשכרם, אך עדיין מרוויחים לפי הערכות, יותר מ-100 אלף שקל בחודש. ברשימת משכורות "הטאלנטים" של הערוץ מככבים גם עופר שלח, רביב דרוקר, גיא זוהר, רפי רשף ואחרים.