yes בדרך ל-VOD: בחרה בהרמוניק להקמת התשתית לשירותים באינטרנט

מדובר בצעד חשוב מאוד ל-yes, שכן אחת הבעיות המרכזיות שלה בתחרות מול HOT היא העובדה שאין לה מערכת של VOD, וחלות עליה מגבלות כבדות מאוד בגלל השתייכותה לקבוצת בזק

צעד משמעותי של חברת yes לכיוון יישום ה-VOD. ל"גלובס" נודע כי החברה בחרה בחברת הרמוניק להקמה של פלטפורמה חדשה שעליה תוכל החברה לספק שירותי VOD באמצעות האינטרנט ובשילוב של קליטת השידורים באמצעות הלוויין בממיר אחד.

מדובר בצעד חשוב מאוד לחברת yes, שכן אחת הבעיות המרכזיות שלה בתחרות מול HOT היא העובדה שאין לה מערכת של VOD, וחלות עליה מגבלות כבדות מאוד בגלל השתייכותה לקבוצת בזק .

במתכונת שבה החברה הולכת לפעול היא תקים מערכת עצמאית שתאפשר לכל לקוח שלה לצרוך את התוכן דרך האינטרנט הציבורי ולא באמצעות מערכת מנוהלת כלשהי של בזק. בכך, היא מקימה זרוע שידורים נוספת שתאפשר לה להשתמש בפלטפורמה שהיא לא מוגבלת למעשה ותוכל להתחרות בצורה יותר אפקטיבית ב-HOT.

yes גם מודאגת מכניסת פרטנר לתחום הטלוויזיה דרך האינטרנט והצעד שלה בא לתת מענה גם לכך. בנוסף, פתיחת השוק לשחקנים נוספים באמצעות חבילת הבסיס דרך תשלום חד-פעמי על ממיר דיגיטלי (DTT) מהווה איום נוסף. כעת נכנסת החברה לשלב של הקמת הפיילוט והתכנון המסחרי להשקה הוא בסוף 2009.