חברת TIVO, שעל שמה קרויים הממירים הדיגיטליים המאפשרים לדלג על פרסומות, הודיעה בשבוע שעבר כי למעלה ממחצית המנויים שלה צפו בשידורי הבכורה של תוכניות הטלוויזיה החדשות לשנת 2009, בזמן שונה מאשר שעת השידור בפועל.
על-פי ההערכות, בתוך 4 שנים יהיו ברוב בתי-האב באמריקה ממירים דיגיטליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.