תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל עובר למשרד הפרסום בריקמן

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ; מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונת סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול

תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל ינוהל על-ידי משרד הפרסום בריקמן. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה.

מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול.