תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל ינוהל על-ידי משרד הפרסום בריקמן. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה.
מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.