איריס בק, המנכ"ל הנכנס של משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מתחילה להכניס אנשים שלה לארגון. ל"גלובס" נודע כי אורית רחמני, לשעבר מנהלת הפרסום של פרטנר, מצטרפת למקאן בתפקיד סמנכ"ל לקוחות. רחמני תחליף בתפקיד את רוני קורל, אחת הפיגורות הבולטות והחזקות במקאן בשנים האחרונות, שהחליטה לפרוש מתפקידה.
רחמני החלה את דרכה בתחום הפרסום במשרד הפרסום ראובני-פרידן, משם עברה לעבוד בפרטנר. בהמשך חברה ליעקב קדמי ולרונית ארליכמן, והצטרפה כשותפה לחברת Brandon - חברת הייעוץ שהקימו קדמי וארליכמן העוסקת בפיתוח מותגים וניהולם בתוך הארגון ומחוצה לו.
כזכור, בתחילת השנה התיישבה על כסא מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון איריס בק, ששימשה עד לפני שנה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר.
בק אישרה היום את הידיעה, ואמרה בתגובה: "אין לי ספק כי הניסיון שצברה אורית וראייתה הייחודית לגבי ארגונים ומותגים, יספקו למקאן-אריקסון וללקוחות החברה ערך מוסף".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.