מתנגדי ברק במכתב לנתניהו: "המו"מ המתנהל כעת נפתח לא בסמכות ולא ברשות"

"זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מפלגת העבודה שיו"ר המפלגה מקים צוות מו"מ קואליציוני על דעת עצמו, ללא דיון מקדים ויסודי וקבלת החלטה של מרכז או לשכת המפלגה; מדובר בהפרה גסה של חוקת העבודה"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

הקרב במפלגת העבודה עולה עוד מדרגה: שבעה מהח"כים במפלגה המתנגדים למו"מ הקואליציוני עם הליכוד שלחו היום מכתב ישירות לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. במכתב הם מדגישים כי הם אינם כפופים לכל סיכום שיושג בין הצוותים, וכי יו"ר מפלגתם אהוד ברק פועל ללא כל גיבוי של המפלגה.

על המכתב חתומים חברי הכנסת אופיר פינס-פז, איתן כבל, שלי יחימוביץ', עמיר פרץ, יולי תמיר, אבישי ברוורמן ודניאל בן-סימון. "למען הגילוי הנאות, הרינו להודיעך כי המו"מ המתנהל כעת נפתח לא בסמכות ולא ברשות", ציינו חברי הכנסת במכתבם.

"זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מפלגת העבודה שיו"ר המפלגה מקים צוות מו"מ קואליציוני על דעת עצמו, ללא דיון מקדים ויסודי וקבלת החלטה של מרכז או לשכת המפלגה. מדובר בהפרה גסה של חוקת העבודה".

חברי הכנסת ציינו עוד כי לא יתנו גיבוי להחלטות של ברק. "עליך לדעת כי הצוות פועל מטעם 'סיעת ברק' בסיעת העבודה ולא נהנה מגיבוי שלנו - רוב חברי סיעת העבודה בכנסת ולא מגיבוי של שום גורם מפלגתי מוסמך אחר", לשון המכתב.

חברי הכנסת סיכמו: "צר לנו כי כך בחר יו"ר מפלגת העבודה לנהל את ענייני המפלגה. נוכח חומרת הדברים חובה עלינו להודיעך כי אינך יכול לבנות על תמיכתנו ביחס לסיכומים שיושגו בין הצוותים".