קסטרו משיקה מרכז אופנה בדיזנגוף-סנטר בת"א בהשקעה של 8 מיליון שקל

הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים ; המנכ"ל גבי רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%

חברת קסטרו השיקה היום (ג') את מרכז האופנה קסטרו תל-אביב שנפתח בדיזנגוף-סנטר בהשקעה של 8 מיליון שקל. למעשה, הרשת הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף מ-600 ל-1,000 מ"ר והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים.

"הנקודה הזאת תחזק את המיצוב והמובילות שלנו בשוק. מבחינתנו זו פלטפורמה לסטודיו לעיצוב אופנה של קסטרו לעשות דברים שהם מעבר למה שהוא עושה בדרך-כלל, כיוון שהקצנו שטח לעיצוב סביב נושאים ספציפיים ולאו דווקא קולקציות שיוצאות מהטרנדים האופנתיים העולמיים", מסביר מנכ"ל הרשת, גבי רוטר. רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%.

בהתייחס לשאלה האם נושא הקולקציות הבלעדיות רווחי, הוא אומר: "אני אופטימי. אני מאמין שאנחנו בונים את העסק לטווח ארוך. על מנת שהמותג יקבל את הערך המתאים לו צריך במה כדי להציג את היכולות שלו".

בהתייחס למיתון במשק והשפעתו על מכירות האופנה, אומר רוטר: "אין ספק שיש ירידה בתנועת הלקוחות. אנחנו משתדלים לראות איך אנחנו מוכרים יותר לאלה שנכנסים. ינואר היה חודש בעייתי. היתה מלחמה ומעבר לזה, כל הפסיכולוגיה והחשיפה התקשורתית למשבר משפיעה על האנשים. מכירות חודש מארס התחילו טוב מאוד, ואחר-כך נחלשו".

רשת קסטרו חתמה את 2008 עם גידול של 4.2% במכירות שהסתכמו ב-610 מיליון שקל. הרווח התפעולי הסתכם ב-79.4 מיליון שקל והיווה 13.2% מהמחזור. בשורה התחתונה רשמה הרשת רווח נקי של 32.4 מיליון שקל.