עמותת צלול מרחיבה את הקמפיין כנגד הזרמת מי הביוב לחופי ת"א

תחלק היום בצמתים מרכזיים בת"א סטיקרים עם הכותרת: "תל-אביב - 100 שנות ביוב" ; גם אתמול נסגרו חופי הרחצה בת"א בעקבות פריצתו הרביעית במספר של סכר שתולים, כתוצאה מהגשמים ביממה החולפת

עמותת צלול תרחיב היום (ד') את הקמפיין שלה כנגד ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ויו"ר השפד"ן, ארנון גלעדי, בשל המשך הזרמת מי ביוב דרך נחל הירקון שהביא לסגירתם של חופי תל-אביב.

גם אתמול (ג') נסגרו חופי הרחצה בתל-אביב בעקבות פריצתו הרביעית במספר של סכר שתולים, כתוצאה מהגשמים ביממה החולפת. מהעמותה נמסר כי סגירת חופי הרחצה כיום הינה תרחיש שנצפה מראש, עקב אי-הסדרת תקלת צינור הביוב שקרס לפני כחודש וקורס בכל פעם מחדש עקב הגשמים.

במסגרת הקמפיין, עשרות פעילי עמותת צלול יחלקו היום סטיקרים בצמתים מרכזיים בתל-אביב, עם הכותרת: "תל אביב - 100 שנות ביוב".

מהעמותה נמסר כי "זהו מסר ברור כנגד הגורמים האחראים לפתרון בעיית זיהום החופים: ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, ויו"ר השפד"ן, ארנון גלעדי, אותו מינה חולדאי באחרונה".

עוד נמסר מהעמותה, כי "מאכזב לראות כיצד השפד"ן - אשר הכריז על עצמו זה עתה בפומבי שיהיה הגוף שיפעל לפיתוח תשתיות איכות הסביבה בגוש דן, ובכלל זה גם תשתיות הביוב - אינו מצליח להתמודד עם הזיהום המתמשך וההרסני בחופי תל-אביב והרצליה, על אף שחלף למעלה מחודש מאז קריסת תשתיות הביוב באור-יהודה".