אהוד ברק ניצח גם בתקשורת: הופיע במהלך השבוע האחרון ב-210 כתבות בעיתונות

יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל

השבוע של ברק: יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, הופיע במהלך השבוע האחרון בלבד בכ-210 כתבות בעיתונות היומית המובילה, מתוכן ב-79 כתבות הופיע ברק באופן בולט: בכותרת, בתמונה או בפסקה הראשונה - כך עולה ממחקר שערכה חברת ''יפעת מחקרי מדיה'' בנושא התדמית של ברק בשבוע האחרון, בעקבות החלטת מפלגת העבודה להצטרף לממשלה.

השווי הכספי של החשיפה התקשורתית לה זכה ברק השבוע עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם כ-2 מיליון שקל שווי סיקור תקשורתי חיובי (לטובת עמדתו להצטרפות לנתניהו וכתוצאה מניצחונו בוועידה), 925 אלף שקל סיקור תקשורתי שלילי (נגד המהלך) ו-2.2 מיליון שקל סיקור נייטרלי.

67% מהכתבות שפורסמו על אהוד ברק בתקופה זו כללו את תמונתו של ברק.

ה'פיק' התקשורתי החיובי הגבוה ביותר של ברק היה מן הסתם היום (ד'), יום לאחר ניצחונו הגדול בוועידת מפלגת העבודה, ואילו ה'פיק' התקשורתי השלילי הגבוה ביותר היה ב-20 למארס, עקב כתבה גדולה באחד ממוספי סוף השבוע בהם צוטטו איתן כבל ושאר מתנגדי המהלך במפלגה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "האופוזיציה התקשורתית למהלך של ברק היתה מורכבת מהתבטאויות של מספר חברי כנסת מהעבודה, שהבולטת מביניהן מבחינה תקשורתית היה אשת התקשורת לשעבר, ח"כ שלי יחימוביץ', עם שווי חשיפה לדעותיה של כ-850 אלף שקל''.