שר החוץ, אביגדור ליברמן, נחקר זה היום השני ברציפות בחשד לשוחד והפרת אמונים

באחרונה הבהיר לבג"ץ היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, כי נגד ליברמן יש "חשדות משמעותיים" לעבירות של שוחד, מירמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד והלבנת הון

שר החוץ, אביגדור ליברמן, נחקר באזהרה זה היום השני ברציפות ביחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה, במסגרת החקירה המתנהלת נגדו. החקירה היום (ו') ארכה כ-5 שעות, והיא צפויה להימשך במועד אחר - ייתכן שאף לפני החג.

באחרונה הבהיר לבג"ץ היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, כי נגד ליברמן יש "חשדות משמעותיים" לעבירות של שוחד, מירמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד והלבנת הון.

ליברמן חשוד שקיבל מיליוני דולרים כשוחד מאנשי עסקים, ובהם מרטין שלאף ומיכאל צ'רנוי, דרך חשבונות בנק פיקטיביים בחו"ל. לפי החשד, הכספים שימשו למימון קמפיינים פוליטיים, והתמורה היתה קידום ענייניהם של המשחדים בישראל.

בינואר השנה עוכבו לחקירה 7 חשודים בפרשה, ובהם בתו של ליברמן, מיכל גלון-ליברמן, ופרקליטו עו"ד יואב מני. ליברמן עצמו לא נחקר אז, נוכח הוראת היועץ מזוז להמתין עד לאחר הרכבת הממשלה, בכדי למנוע טענות כי החקירה משפיעה על מהלכים פוליטיים.

אתמול (ה') נחקר ליברמן לראשונה במשך כ-7.5 שעות, והיום הוא נחקר שוב. ככל הידוע, ליברמן לא הצליח לספק הסברים מספקים לראיות נגדו.

היועמ"ש מזוז ופרקליט המדינה, משה לדור, עוקבים אחר החקירה בתיק ומקיימים ישיבות סטטוס בעניינה. לפי שעה מסתמן כי לא יהיה מנוס מלהעמיד את ליברמן לדין.