פרסומות הענק על קירות, פיגומים ומבנים מגיע גם למרכז נתניה. בבוקר יום שישי התעוררו תושבי נתניה למראה חדש של הבניין ברחוב הרצל 54 בעיר, הממוקם מול קניון השרון שילווה את הציבור בשנים הבאות.
הזיכיון לשלט הפרסום הענק ניתן לחברת "MEGA MEDIA פרסום חוצות" והוא מול הקניון המוביל בעל התנועה הערה. שלט הפרסום שהוצב מכסה את כל החזית המזרחית של הבניין. לדברי החברה השלט חשוף ל-3 כיווני נסיעה וכל הנכנסים למרכז העיר יחלפו על פניו. החברה תמנף גם את יתרונו של שלט הפרסום לקידום מכירות בגלל היותו ממוקם מול הקניון והעובדה שהולכי רגל או רכבים שנכנסים לקניון עוברים על פניו. הלקוח הראשון שיפרסם עליו הוא CRAISER שיציג את הקולקציה החדשה.
מנכ"ל MEGA MEDIA דני מולדבסקי אומר כי החברה ממשיכה באסטרטגיה שלה לאפשר למפרסמים לחזק את המותג שלהם בערים הגדולות בישראל. הפרישה של החברה מגיעה כעת לשש ערים: תל-אביב, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, ירושלים ונתניה. בקרוב מתוכננת השקה של קיר נוסף במרכז. לדבי מולדבסקי, "בשנים האחרונות אני רואה שהמפרסמים מעבירים תקציבים גדולים יותר לחיזוק הפריפריה על מנת לחזק את המותג ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי". מולדבסקי ציין כי עיריית נתניה אפשרה לחברה להכניס את מדיום הקירות לתוך אזור שיפוטה.
מדובר בעסקת ברטר. מגה מדיה משפצת את חזית הבנין ובתמורה תקבל את זכויות הפרסום על הקיר ששטחו 170 מ"ר למשך שנתיים ללא תמורה נוספת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.